0
روایت خدمت در دولت سیزدهم؛

تولید بیش از ۱۷ میلیون مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه رامین اهواز در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 110918
  • 06 شهریور 1402 - 14:51
تولید بیش از ۱۷ میلیون مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه رامین اهواز در دولت سیزدهم

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید ۱۷ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق، افزایش ۴۰۰ مگاواتی توان تولید نیروگاه، اجرای چهار پروژه تعمیرات اساسی و نیمه اساسی، ساخت و بازسازی بیش از ۲۰ هزار قطعه صنعتی از مهمترین دستاوردهای نیروگاه رامین اهواز در دولت سیزدهم بوده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط […]

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید ۱۷ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق، افزایش ۴۰۰ مگاواتی توان تولید نیروگاه، اجرای چهار پروژه تعمیرات اساسی و نیمه اساسی، ساخت و بازسازی بیش از ۲۰ هزار قطعه صنعتی از مهمترین دستاوردهای نیروگاه رامین اهواز در دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، محسن حافظی با اعلام این خبر، افزود: این نیروگاه از ابتدای دولت سیزدهم توانسته است ١٧ میلیون و ۴٣٧ هزار مگاوات ساعت برق تولید کند.

وی با اشاره به نقش حیاتی این نیروگاه در شبکه سراسری برق کشور، اظهار داشت: تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان و رفع چالش‌های فنی نیروگاه جهت تقویت سطح تولید این انرژی طی دو سال اخیر مهمترین رویکرد ما بوده و توانسته‌ایم از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون چهار واحد نیروگاه با مجموع ظرفیت یک هزار و ۲۴۰ مگاوات ساعت را مورد تعمیرات اساسی قرار داده و با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز اجرای ۴۰ عملیات فنی و تعمیراتی جهت رفع محدودیت های تولیدی را از دیگر اقدامات شاخص این نیروگاه برشمرد و گفت: از زمان شروع به کار دولت سیزدهم ۱۴ هزار قطعه در این نیروگاه ساخته و تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه نیز مورد بازسازی قرار گرفته است.

 

 

نیروگاهیان

حافظی افزود: مجموع قطعاتی که مورد ساخت و بازسازی قرار داده شدند بیش از ۲۰ هزار قطعه بوده که این اقدام ضمن گذر از تحریم‌های بین‌المللی، خودکفایی ملی و کاهش هزینه تامین از بازارهای خارجی و داخلی، موجب تسریع در اجرای عملیات‌های فنی و تعمیرات واحد‌های تولیدی و تقویت سطح تولید این نیروگاه شد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تولید برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110918
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

31اردیبهشت
بروزرسانی کنتورهای گازوییل نیروگاه سیکل ترکیبی
برای اولین بار در کشور انجام شد؛

بروزرسانی کنتورهای گازوییل نیروگاه سیکل ترکیبی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.