0

تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز و معرفی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل توانیر

  • کد خبر : 125781
  • 28 اسفند 1402 - 10:56
تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز و معرفی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل توانیر
در این مراسم که با حضور ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق استان در شرکت توزیع نیروی برق تبریز و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  توانیر، در این مراسم که با حضور ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق استان در شرکت توزیع نیروی برق تبریز و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل، مهندس ذبیحی معاون هماهنگی توزیع و جمعی از معاونان و مدیران شرکت توانیر برگزار شد، احکام انتصاب مهندس رسالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و مهندس فرج نیا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعطاء و همچنین از خدمات مهندس عباس حسامی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز که پس از ٣١ سال به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، تجلیل و قدردانی شد.
در این مراسم همچنین ضمن تقدیر از خدمات محمد علی اکبری، شیلا ارفعی به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر منصوب و معرفی شد.
مصطفی رجبی مشهدی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با بیان این که یکی از عوامل تاثیرگذاری در مدیریت ناترازیها تغییرات است، تصریح کرد: انتخاب مدیر در استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن نیروهایی با پتانسیل بالا بسیار سخت بوده و امیدواریم این تغییرات منجر به تحولات مثبت در صنعت برق شود.
وی افزود: صنعت برق استان آذربایجان شرقی جزو صنایع پیشرو بوده و ظرفیت سازی بسیار خوبی در این حوزه انجام شده و امیدواریم تا پیش از اوج بار ١۴٠٣ نیز این ظرفیتها اضافه شود.
رجبی مشهدی با قدردانی از خدمات عباس حسامی مدیرعامل پیشین، گفت: ایشان زحمات بسیاری طی سال های حضور در صنعت برق متحمل شدند و ضمن آرزوی سلامتی امیدواریم در ادامه راه از تجربیات ایشان در دیگر حوزه های صنعت برق بهره مند شویم.
مدیرعامل توانیر ادامه  داد: مهندس فرج نیا یکی از بهترینهای شرکت های توزیع در کشور هستند و امیدواریم همچنان مثل گذشته موفق باشند و برای آقای رسالی نیز که جزو نیروهای با انگیزه بالا هستند آرزوی موفقیت داریم.
رجبی مشهدی همچنین ضمن قدردانی از محمد علی اکبری در دوران تصدی مسوولیت روابط عمومی و امور بین الملل توانیر، خانم ارفعی را با توجه به تجربه مدیریت ایشان درشرکت مدیریت شبکه برق ایران، مدیری کارآمد و کاربلد معرفی و اظهار امیدواری کرد این تجربیات در خدمت پیشبرد هرچه بهتر برنامه های صنعت برق مورد استفاده قرار گیرد.
شیلا ارفعی نیز اظهار امیدواری کرد بتواند پاسخگوی حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توانیر به وی در این مسوولیت باشد.
در ادامه این نشست محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه قطعا مهندس حسامی کوله باری از دعای خیر مردم را به دلیل خدمات ارزشمندشان با خود خواهند داشت، ادامه داد: آقای فرج نیا از مدیران توانمند و باتجربه و خوشنام در بخش توزیع برق هستند و خدماتشان بر کسی پوشیده نیست.
وی در عین حال اظهار امیدواری کرد در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با توجه به حساسیتها و شرایط موجود همچنان موفق باشند و آقای رسالی نیز از مدیران سخت کوش بوده و مدارج را یک به یک طی کرده اند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: فرصت خدمت گذاری بسیار محدود بوده و انتظار این است هرآنچه در توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه تیم منسجمی در حوزه صنعت برق در استان وجود دارد و این امر به کمتر شدن مشکلات در طول سال کمک می کند.
جبارعلی ذاکری با بیان اینکه مدیران صنعت برق استان زحمات بسیاری را متحمل شدند اظهار داشت: خوشبختانه تیم منسجمی در حوزه صنعت برق  استان وجود دارد و سرمایه انسانی والایی در صنعت آب و برق استان داریم و این امر به کمتر شدن مشکلات در طول سال کمک می کند.
وی ضمن قدردانی از مدیریت بی نظیر اقای حسامی در استان طی سالهای اخیر، برای آقای فرج نیا و رسالی آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این نشست رسول اسماعیل زاده مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان با بیان اینکه تغییر جزو ویژگیهای سازمانهای پویا است و باید این موضوع را پذیرفت، اظهار داشت: برای اوج بار سال آنی آماده می شویم و دغدغه اصلی گذر از پیک بار سال آتی است.
وی ضمن قدردانی از زحمات عباس حسامی ادامه داد: آقای حسامی جزو مدیران ستودنی استان بودند که زحمات بسیاری را متحمل شدند که ضمن تبریک برای نائل شدن به بازنشستگی برای آقایان فرج نیا و رسالی آرزوی موفقیت در جایگاه های جدید را دارم.
همچنین اکبر فرج نیا مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این مراسم گفت: آرزوی روزهای خوبی رابرای صنعت برق در سال ١۴٠٣ دارم و از اعتماد مجدد به بنده سپاسگزارم و امیدواریم با همراهی همکاران به اهداف و رسالتهای مشخص شده دست یابیم.
سعید رسالی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز گفت: پذیرفتن مسوولیت پس از مدیری توانمند همچون مهندس فرج نیا سخت بوده و امیدواریم با همراهی همکاران این سختی راه آسان شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125781

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.