4

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست برق لشت نشا در گیلان

  • کد خبر : 30480
  • 20 مرداد 1399 - 19:25
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست برق لشت نشا در گیلان
در اجرای این پروژه با جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور 15 مگاولت آمپر با دو دستگاه ترانسفورماتور30 مگاولت آمپر، ظرفیت پست 63.20 کیلوولت لشت نشا در استان گیلان از 30 مگاولت آمپر به 60 مگاولت آمپر افزایش یافت.

ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت لشت نشا در استان گیلان با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، از ۳۰ مگا ولت آمپر به ۶۰ مگا ولت آمپر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد افتخاری” مجری پروژه با اعلام این خبر گفت: این پروژه در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی انجام شده است.
وی افزود: در اجرای این پروژه با جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت آمپر با دو دستگاه ترانسفورماتور۳۰ مگاولت آمپر، ظرفیت پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت لشت نشا در استان گیلان از ۳۰ مگاولت آمپر به ۶۰ مگاولت آمپر افزایش یافت.

نیروگاهیان

وی ادامه داد: همچنین با جایگزینی دو دستگاه ترانسفورماتور زمینی ۵۰۰ آمپر با دو دستگاه ترانسفورماتور زمینی ۱۰۰۰ آمپر در محل پست لشت نشا و با استفاده از امکانات موجود شرکت برق منطقه‌ای گیلان، ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
گفتنی است که این طرح با استفاده صد درصدی از تجهیزات ساخت داخل انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30480

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.