0
در فروردین ماه و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ؛

افزایش ۲۱ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 129772
  • 05 اردیبهشت 1403 - 9:37
افزایش ۲۱ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز
با همت و تلاش كاركنان نيروگاه رامين در فروردين ماه سال جاري بيش از 500 هزار مگاوات ساعت برق در اين نيروگاه توليد شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه رامین اهواز ، با همت و تلاش کارکنان نیروگاه رامین در فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت برق در این نیروگاه تولید شده است.
محسن حافظی مدیر عامل نیروگاه رامین در این باره گفت: با اقدامات تعمیراتی متخصصین نیروگاه رامین که در جهت رفع چالش های تولید در بخشهای مختلف انجام شده است توانستیم در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ میزان ۵۴۴ هزار و ۷۰۵ مگاوات ساعت برق تولید کنیم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱٫۹۸ درصدی را داشته ایم.
وی همچنین از افزایش ۴۶ مگاواتی متوسط تولید لحظه ای در این نیروگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر واحد دوم این نیروگاه تحت تعمیرات اساسی دوره ای می باشد و کارکنان بخشهای فنی بصورت شبانه روزی در تلاشند تا هرچه سریعتر این تعمیرات این واحد را به پایان رسانده و آنرا برای پیک برق تابستان امسال آماده نمایند.
گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است و نقش برجسته ای را در ثبات و پایداری تولید برق جهت مراکز صنعتی و مردم ایفا می کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129772

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.