2
دریازدهمین ماه سال جاری صورت گرفت:

افزایش ۳۰ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته

  • کد خبر : 123346
  • 03 اسفند 1402 - 16:00
افزایش ۳۰ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی نسبت به ماه مشابه در سال گذشته
بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص در بهمن ماه امسال از سوی واحدهای در مدار نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  تولید برق شهید رجایی، بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص در بهمن ماه امسال از سوی واحدهای در مدار نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در بهمن ماه امسال، به میزان ۱میلیارد و ۶ میلیون و۵۰۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای ۱۳گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۳۴۲ میلیون و ۴۹۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۶۶۴ میلیون و ۱۴ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای بخاری این نیروگاه تولید شده است.
این میزان انرژی در حالی تولید شده است که واحدهای نیروگاه شهید رجایی در فصل تعمیرات قرار گرفته و هم اکنون دو واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی آن برای انجام تعمیرات از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات با آمادگی کامل به مدار تولید باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123346

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.