2

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ساتبا و استانداری سمنان برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر

  • کد خبر : 96194
  • 15 بهمن 1401 - 20:15
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ساتبا و استانداری سمنان برای توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر
تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک و بهینه سازی و ارتقای بهره وری برق بین محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان به مدت 4 سال مبادله و امضا شد.

سازمان ساتبا و استانداری سمنان در زمینه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک و بهینه سازی و ارتقای بهره‌وری برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک و بهینه سازی و ارتقای بهره وری برق بین محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان به مدت ۴ سال مبادله و امضا شد.
این تفاهمنامه در راستای توسعه زیرساخت‌های لازم در کشور در خصوص تولید برق تجدیدپذیر و پاک، حمایت از مشارکت بخش خصوصی در این حوزه، گسترش فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق از طریق بهینه سازی و ارتقای بهره وری انرژی در سطح مشترکان برق خانگی، اداری و صنعتی استان سمنان منعقد شد.

 

 

نیروگاهیان

در این جلسه محمود کمانی گفت: طی دو مرحله مناقصه‌ای که برگزار شد ۱۸۰۰مگاوات برنده داشتیم که ۱۰۰مگاوات آن مربوط به استان سمنان بود.
وی با بیان اینکه تعداد ساختمان‌هایی که معرفی شده نسبت به پتانسیل استان کم است، از مسئولان استان خواست تا برای مرحله سوم مناقصه ساختگاه‌های بیشتری را معرفی نمایند.
وی ادامه داد: بحث احداث نیروگاه‌ها در زمین‌های شخصی و سوله‌های صنعتی است که صاحبان کارخانه‌های صنعتی می‌توانند روی سوله‌های خودشان و یا در شهرک به شرطی که زمین شخصی سند داشته باشد، احداث کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96194
  • نویسنده : سعیده محمدنژاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.