5
مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با خیران

  • کد خبر : 39842
  • 14 دی 1399 - 21:48
امضای تفاهم‌نامه همکاری آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با خیران
"علی‌رضا قاسمی" با بیان اینکه این شرکت آمادگی صد در صدی برای همکاری با خیرین را دارد، افزود: سایت خیرین آبرسان نیز برای بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های بی‌بدیل کشور و به منظور سهولت در دسترسی و همکاری دوجانبه خیرین در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: با حضور گروه‌های خیرین و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان، تفاهم‌نامه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دشتیاری با جمعیت ۳ هزار نفر امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی‌رضا قاسمی” با بیان اینکه این شرکت آمادگی صد در صدی برای همکاری با خیرین را دارد، افزود: سایت خیرین آبرسان نیز برای بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های بی‌بدیل کشور و به منظور سهولت در دسترسی و همکاری دوجانبه خیرین در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شاخص پایین شهرستان دشتیاری در حوزه آب و در راستای ارتقای شاخص بهره مندی از آب بهداشتی و سالم، اجرای شبکه آب شرب برای ۱۰ روستای شهرستان با جمعیت بالغ بر ۳ هزار نفر با کمک خیرین در قالب یک قرارداد توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی به نمایندگی موسسه صحرای سبز صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیرین و مسئولیت تأمین آب، طراحی و  بهره برداری، نظارت بر اجرا و تهیه نقشه توسط شرکت آبفای استان صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل آبفای استان اضافه کرد: در صورت اجرای شبکه‌های توزیع برای روستاهای در نظر گرفته شده در کوتاه مدت تأمین آب از خط انتقال آب شیرگواز صورت گرفته و در بلند مدت اتصال به خط انتقال زیرمجموعه سد پیشین انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه روستاهای زیمدان بالا، زیمدان پایین، بلداد رحمان، ریمدان نصرت، کرگی خان محمد بالا، کرگی اسحاق بازار، ربوزهی، کارپگی، شلهبیک رمضان، دلپگ دلمراد جهت اجرای شبکه آب آمده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39842
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.