1

انتصاب مدیرعاملان جدید توزیع برق تبریز و آذربایجان شرقی/ تغییرات مدیریتی در اصفهان به زودی

  • کد خبر : 127957
  • 20 فروردین 1403 - 10:28
انتصاب مدیرعاملان جدید توزیع برق تبریز و آذربایجان شرقی/ تغییرات مدیریتی در اصفهان به زودی
چند روز قبلتر از احتمال تغییر در این استان خبر داده بودیم که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ این تغییرات رخ داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز،  چند روز قبلتر از احتمال تغییر در این استان خبر داده بودیم که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ این تغییرات رخ داد.

اکبر فرج نیا، مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی به سمت مدیرعاملی توزیع برق تبریز منصوب شد و سعید رسالی، معاونت فروش و خدمات مشترکین برق تبریز به مدیرعاملی شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی منصوب گردید.

توزیع برق تبریز در آخرین روز‌های اداری سال دچار تغییرات گسترده‌ای شد. عباس حسامی مدیرعامل قبلی توزیع برق تبریز بازنشسته شد. قائم مقام این شرکت نیز رفت و معاون مالی پشتیبانی توزیع برق تبریز بازنشسته خواهد شد. همچنین معاون فروش و خدمات مشترکین به زودی منصوب خواهد شد.

علاوه بر استان آذربایجان شرقی در استان اصفهان نیز به زودی تغییراتی مهم رخ خواهد داد. علاقمندان به سن بازنشستگی رسیده و در شرکت توزیع برق استان و شهرستان اصفهان تغییراتی بعد از نوروز خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127957

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.