3

بازدید مدیر کل دفتر فنی تولید نیروی برق حرارتی کشور و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان از غرفه نیروگاه مشهد

  • کد خبر : 99174
  • 22 اسفند 1401 - 21:47
بازدید مدیر کل دفتر فنی تولید نیروی برق حرارتی کشور و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان از غرفه نیروگاه مشهد
دکتر اسماعیل نمازی مدیرکل دفتر فنی شرکت برق حرارتی کشور به اتفاق دکتر هاشم مرتضوی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان با حضور در نوزدهمین همایش ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید از غرفه شرکت مدیریت تولید برق مشهد بازدید به عمل آوردند، که از نزدیک با توضیحات مهندس دهقان پور مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد در جریان دستاوردها و اقدامات این شرکت قرار گرفتند.

بازدید مدیر کل دفتر فنی تولید نیروی برق حرارتی کشور و مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان از غرفه نیروگاه مشهد در نوزدهمین همایش ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ دکتر اسماعیل نمازی مدیرکل دفتر فنی شرکت برق حرارتی کشور به اتفاق دکتر هاشم مرتضوی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان با حضور در نوزدهمین همایش ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید از غرفه شرکت مدیریت تولید برق مشهد بازدید به عمل آوردند، که از نزدیک با توضیحات مهندس دهقان پور مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد در جریان دستاوردها و اقدامات این شرکت قرار گرفتند.

یکی از اهداف مهم شرکت در نوزدهمین همایش ملی و هشتیمن کنفرانس بین المللی ساخت و تولید، آشنایی با توانمندی ها و قابلیت های فنی و‌ مهندسی و نحوه ارائه آن به سایر شرکت ها، همچنین تبادل اطلاعات و ارتباطات و تجربیات مفید در این زمینه می باشد، نیروگاه مشهد هم با توجه به برنامه ریزی انجام شده در این همایش فعالیت های اثر بخش و توانمندی های متخصصان و کارشناسان نیروگاه بویژه موفقیت های بدست آمده در زمینه مدیریت ساخت داخل و بازسازی قطعات نیروگاهی را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

 

 

نیروگاهیان

نوزدهمین همایش ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی ساخت و تولید، با حمایت ویژه شرکت تولید نیروی برق خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد از ۱۸ تا ۱۹ اسفندماه در محل دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد با هدف به اشتراک‌گذاری آخرین دستاوردها و تجربیات علوم مهندسی ساخت و تولید آغاز شد،که مدیران برق منطقه ای، مدیران تولید نیروی برق خراسان ،مدیرعامل شرکت های دولتی، خصوصی و دانش بنیان، و همچنین دانشجویان مهندسی از غرفه شرکت مدیریت تولید برق مشهد بازدید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=99174
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.