4

برخورداری ۹۹.۳ درصد جمعیت شهری چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی

  • کد خبر : 12768
  • 09 دی 1398 - 16:10
برخورداری ۹۹.۳ درصد جمعیت شهری چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی در استان را ۹۹.۳ درصد و جمعیت روستایی را ۸۷.۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: مجموعا یک‌میلیون و ۱۳۳ هزار و ۲۰۳ نفر در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. برخورداری […]

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی در استان را ۹۹.۳ درصد و جمعیت روستایی را ۸۷.۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: مجموعا یک‌میلیون و ۱۳۳ هزار و ۲۰۳ نفر در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

برخورداری ۹۹.۳ درصد جمعیت شهری چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی

سیامک حیدری ۹ دی‌ماه در آیین افتتاحیه سومین دوره ارزیابی سیستم تعالی سازمان شرکت ملی گاز، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری استانی صعب‌العبور، کوهستانی و جنگلی است، اظهار کرد: شرکت گاز استان در راستای رعایت عدالت اجتماعی گازرسانی به صعب‌العبورترین نقطه‌های استان را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه از ۴۰ شهر استان، ۳۹ شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: بازفت تنها شهر در چهارمحال و بختیاری است که از این نعمت الهی برخوردار نیستند.

حیدری به اجرای عملیات گازرسانی در منطقه‌های صعب‌العبور منج و گردنه چری اشاره کرد و افزود: ۵۰۰ متر از خط منطقه سخت‌گذر چری باقی‌مانده تا گاز به ورودی منطقه بازفت برسد.

وی درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی در استان را ۹۹.۳ درصد و جمعیت روستایی را ۸۷.۸ درصد عنوان کرد و ادامه داد: مجموعا یک‌میلیون و ۱۳۳ هزار و ۲۰۳ نفر در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

حیدری با اشاره به وجود ۹۴۶ روستا در سطح استان، تصریح کرد:

از این تعداد، ۴۷۷ روستا گازدار شده و ۵۲ روستا در حال اجرای هستند.

در ادامه رامبد سعی‌الدین سرارزیاب شرکت ملی گاز ایران، ایجاد فضای رقابتی، تبادل تجربیات موفق و تشویق سازمان‌ها برای انجام خودارزیابی را از جمله اهداف جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه درک بهتر و عینی‌تر از فضای سازمانی و شفاف کردن آنچه در اظهارنامه سازمان مبهم است از جمله اهداف بازید از محل است، تصریح کرد: مدیریت با چابکی، هدایت خلاقیت و نوآوری و ارزش افزایی برای مشتریان مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12768

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.