2
در دیدار استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر انجام شد

بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شبکه برق استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 130692
  • 17 اردیبهشت 1403 - 13:18
بررسی راهکارهای توسعه زیرساختهای شبکه برق استان آذربایجان غربی
محمدصادق معتمدیان استاندار و طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عصر یکشنبه با حضور در شرکت توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفت وگو کردند. 

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، محمدصادق معتمدیان استاندار و طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عصر یکشنبه با حضور در شرکت توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار طرح های صنعت برق آذربایجان غربی در حوزه های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق آذربایجان غربی مورد ارزیابی قرار گرفت.
مسائل مربوط به طرح های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان از جمله طرح هایی بود که در این دیدار بررسی شد.
با توجه به نامگذاری سال ١۴٠٣ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، زیرساخت های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر  قرار گرفت.
در این دیدار مدیرعامل توانیر قول مساعد جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح های اولویت دار آذربایجان غربی داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130692

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.