2

بررسی پیشرفت طرح‌های برق منطقه‌ای مازندران با حضور مدیرعامل توانیر

  • کد خبر : 124796
  • 19 اسفند 1402 - 13:31
بررسی پیشرفت طرح‌های برق منطقه‌ای مازندران با حضور مدیرعامل توانیر
در این جلسه رجبی مشهدی ضمن تاکید بر تسریع در اتمام طرح‌های در دست اجرا تا پیش از اوج بار تابستان، از اقدامات جهادی برق منطقه‌ای مازندران و گلستان قدردانی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  برق نیوز، در این جلسه رجبی مشهدی ضمن تاکید بر تسریع در اتمام طرح‌های در دست اجرا تا پیش از اوج بار تابستان، از اقدامات جهادی برق منطقه‌ای مازندران و گلستان قدردانی کرد.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به این که میزان مصرف و پیک بار برق در مازندران دو برابر میانگین کشوری است، افزود: این درحالی که میزان متعارف مصرف برق در پیک پنج درصد است.

وی با اشاره به این که ۱۱ پروژه حیاتی برق با سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران طراحی شده است، افزود: تلاش می‌شود تا این طرح‌ها قبل از تابستان سال آینده بهره برداری شود و در مدار قرار گیرد.

وی افزایش ظرفیت خطوط انتقال در غرب مازندران را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، بیش از ۱۵ درصد به شبکه برق منطقه اضافه شد.

رجبی مشهدی از طراحی و تعریف ۱۸۰ برنامه عملیاتی برای عبور از اوج بار در تابستان سال آینده خبر داد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل توانیردر ادامه سفر به استان مازندران به همراه معاونان شرکت توانیر و مدیران صنعت برق مازندران از مراحل احداث طرح خط ۴ و ۶ مداره ٢٣٠ و ۶٣ کیلوولت باندل دو سیم رویان- محمودآباد، طرح خط ۴ مداره ٢٣٠ و ۶٣ کیلوولت باندل دو سیم نوشهر – رویان، طرح پست ٢٣٠ کیلوولت شهرستان محمودآباد در استان مازندران بازدید و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفت و توصیه‌های لازم را در خصوص هر یک صادر کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124796

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند
وزیر نیرو با اشاره به تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی خبر داد:

متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند

31اردیبهشت
پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد
تلاش جهادی برای حفظ پایداری شبکه برق شهرستان مشهد در زمان وقوع سیل

پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.