4

برقدار کردن ۷۵ هزار چاه کشاورزی، امروز آغاز شد

  • کد خبر : 7809
  • 10 مهر 1398 - 17:51
برقدار کردن ۷۵ هزار چاه کشاورزی، امروز آغاز شد

با امضای قراردادی میان شرکت توانیر و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، برقدار کردن ۷۵ هزار چاه کشاورزی و دیزلی امروز آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، حسین محمودی مجری طرح احداث و توسعه شبکه برق چاه های کشاورزی کشور، با بیان این خبر گفت: این قرارداد امروز (چهارشنبه ۱۰ […]

با امضای قراردادی میان شرکت توانیر و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، برقدار کردن ۷۵ هزار چاه کشاورزی و دیزلی امروز آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، حسین محمودی مجری طرح احداث و توسعه شبکه برق چاه های کشاورزی کشور، با بیان این خبر گفت: این قرارداد امروز (چهارشنبه ۱۰ مهرماه ) میان شرکت های توانیر و بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

محمودی با اشاره به این که این قرارداد در راستای اجرای ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید و مصوبه شورای اقتصاد میان دو شرکت منعقد می شود، گفت: ارزش این قرارداد رقمی معادل ۱٫۲ میلیارد دلار است که در طی ۸ سال پرداخت می شود.

مجری طرح احداث و توسعه شبکه برق چاه های کشاورزی کشور با بیان این که  با برقدار کردن این تعداد چاه کشاورزی، سالانه در مصرف ۷۵۰ میلیون لیتر گازوئیل صرفه جویی خواهد شد که خاطرنشان کرد: در اثر اجرای این قرارداد، به ازای هر لیتر گازوئیل صرفه جویی شده،  ۳۰ سنت صرفه جویی ملی نصیب اقتصاد کشور می شود.

به گفته محمودی همچنین با برقدار کردن چاه های کشاورزی، کنتورهای هوشمند طرح فهام نیز در چاه های برقدار شدن نصب خواهد شد که می تواند در مدیریت برداشت آب های زیرزمینی موثر باشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7809

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.