3

برقرسانی به ۲۹۸ خانوار روستایی در بویراحمد و دنا در ۶ سال گذشته

  • کد خبر : 9458
  • 02 آذر 1398 - 20:50
برقرسانی به ۲۹۸ خانوار روستایی در بویراحمد و دنا در ۶ سال گذشته

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به ۲۹۸ خانوار روستایی در شهرستان های بویراحمد و دنا خبرداد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایلنا، نادر جانی پور در حاشیه نشست کمیته برق های غیرمجاز این شرکت به ایلنا از یاسوج گفت: در شش ساله گذشته ۲۹۸ خانوار روستایی […]

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به ۲۹۸ خانوار روستایی در شهرستان های بویراحمد و دنا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایلنا، نادر جانی پور در حاشیه نشست کمیته برق های غیرمجاز این شرکت به ایلنا از یاسوج گفت: در شش ساله گذشته ۲۹۸ خانوار روستایی در شهرستان های بویراحمد و دنا در ۲۷ روستای دارای کُد روستایی وزارت کشور از نعمت برق برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود ۳۸ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: از ۲۷ روستای برقرسانی شده ۲۵ روستا در شهرستان بویراحمد و ۲ روستا در حوزه جغرافیایی شهرستان دنا بوده است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۳ خانوار روستایی در شهرستان های بویراحمد و دنا نیز با استفاده از انرژی خورشیدی در شش سال گذشته از نعمت برق برخوردار شده که این خانوارها در مناطق سخت گذر و کوهستانی واقع شده اند.

جانی پور، طول شبکه های برق استفاده شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود ۱۴ کیلومتر ذکر و خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه شده برای برقرسانی به ۲۹۸ روستایی برقدار شده از محل بند (ز) تبصره ۹ ، عمرانی استانی ، توانیری بند ۶۹ و توانیر بوده است.

وی گفت: روستاهای چشمه جیوری، زرین دو تو کول ارزن، باغ انجیرک، سرگچینه، تل سرخ دیلگون، دم برم – مور زرد زیلایی، کولند زیلایی، چاه روغنی، سیب مداب، دره بید بابکان، برد چفته ، برآفتاب جلاله و ماشک کار دنا مهمترین روستاهایی هستند که در شش سال گذشته از دولت تدبیر و امید از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

این استاد دانشگاه، روستاهای نده لوداب، له وار حسین، کیمه سفلی و علیا در شهرستان بویراحمد را روستاهایی برشمرد که با استفاده از انرژی های نوین از نعمت برق برخوردار شدند.

جانی پور گفت: برای برقرسانی به تمامی روستاهای برقدار شده در شش سال گذشته ۲۳ ترانسفورماتور نیز نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9458

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.