2

برق شهر پرند در شرایط پایدار قرار دارد/ احداث و نوسازی خروجی‌های پست ۶۳ کیلوولت مهر در حال اتمام است

  • کد خبر : 106243
  • 03 تیر 1402 - 22:20
برق شهر پرند در شرایط پایدار قرار دارد/ احداث و نوسازی خروجی‌های پست ۶۳ کیلوولت مهر در حال اتمام است
"قاسم شهابی" اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه به دلیل وقوع آتش‌سوزی در خروجی‌های پست 63 کیلوولت مهر پرند، این شهر در خاموشی فرو رفت که با واکنش سریع تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تا ساعت 22 همان شب، بحران پیش آمده به طور موقت مرتفع و عملیات احداث ۱۲ فیدر جدید آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برق با اشاره به اینکه شبکه برق شهر پرند در شرایط پایدار قرار دارد، گفت: عملیات احداث و نوسازی خروجی‌های پست ۶۳ کیلوولت مهر پرند تا عصر امروز شنبه به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “قاسم شهابی” اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه به دلیل وقوع آتش‌سوزی در خروجی‌های پست ۶۳ کیلوولت مهر پرند، این شهر در خاموشی فرو رفت که با واکنش سریع تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تا ساعت ۲۲ همان شب، بحران پیش آمده به طور موقت مرتفع و عملیات احداث ۱۲ فیدر جدید آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد، در کانالی که کابل‌های خروجی پست ۶۳ کیلوولت مهر قرار دارد، شیلد و مس کابل‌های خروجی به سرقت رفته است و متاسفانه در اثر این سرقت و آتش‌سوزی تمامی خروجی‌های پست از مدار خارج شدند و با خاموشی گسترده در شهر مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران میانگین زمان خاموشی را سه ساعت اعلام کرد و افزود: با واکنش سریع مدیریت بحران این شرکت و حضور مدیران ارشد به عنوان فرماندهان میدان، در همان شب با احداث سه فیدر موقت و مانور با پست‌های همجوار به تدریج و طی چند مرحله کل شهر برقدار شد.

وی با اشاره به عملیات احداث خروجی‌های جدید که فرآیند بسیار زمانبری است، تصریح کرد: در شرایط غیربحرانی، حداقل سه هفته تا یک‌ماه احداث ۱۰ خروجی اصلی و ۲ خروجی رزرو به طول می‌انجامد.

 

 

نیروگاهیان

شهابی گفت: پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه پیمانکاران این شرکت به صورت شبانه‌روزی و جهادی، ظرف ۷۲ ساعت این عملیات را با حذف کانال‌های زمینی، نصب پایه‌های بتونی و احداث شبکه جدیدهوایی به پایان رسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=106243
  • نویسنده : بهنام افخمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.