4
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان:

برق ۶۸ روستای درگیر برف در شهرستان ملایر وصل شد

  • کد خبر : 43707
  • 03 اسفند 1399 - 17:45
برق ۶۸ روستای درگیر برف در شهرستان ملایر وصل شد
با اشاره به وزش تندباد با سرعت 90 تا 120 کیلومتر در استان و بارش برف سنگین در برخی از مناطق اظهار داشت: در پی بروز این شرایط جوی از روز پنجشنبه 30 بهمن ماه، 68 روستا در استان دچار قطعی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، برق تمام روستاهای درگیر برف و مناطق سخت‌گذر در شهرستان ملایر وصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “شیرزاد جمشیدی” با اشاره به وزش تندباد با سرعت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در استان و بارش برف سنگین در برخی از مناطق اظهار داشت: در پی بروز این شرایط جوی از روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه، ۶۸ روستا در استان دچار قطعی شدند.

وی افزود: با حضور به موقع و تلاش جهادی نیروها تا ساعت ۷ بعدازظهر همان روز بیشتر روستاها برق‌دار شدند و ۹ روستا به علت سخت‌گذر بودن و عدم دسترسی به شبکه‌‌های توزیع و برودت هوا بی‌برق باقی ماند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تا پایان روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه نیز دو روستا از طریق ژنراتور و یک روستای دیگر با مانور شبکه برق‌دار شدند.

 

 

نیروگاهیان

وی با اشاره به خسارت وارده به شبکه‌های توزیع استان همدان ادامه داد: شدت آسیب در شبکه‌های برق شهرستان ملایر از سایر نقاط استان بیشتر گزارش شده که عمدتاً شامل سقوط ترانسفورماتور و شکستگی تیر بود.
جمشیدی یادآور شد: با تشکیل ۴۰ اکیپ مجهز و با کمک تجهیزات سنگین راهداری و ماشین‌های کمک‌دار ادارات شهرستان ملایر و بیش از پنج دستگاه جرثقیل سنگین و سبک، سه دستگاه بالابر و دو دستگاه بلدوزر برای بازگشایی معابر اقدام شد.
وی ضمن تقدیر از صبوری مردم خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و با تعویض بیش از ۵۰ اصله تیر و چهار دستگاه ترانسفورماتور، تمامی روستاها و مناطق سخت‌گذر این شهرستان نیز برق‌دار شدند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43707
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.