2

آزمون کلینیک مدیریت در توزیع برق همدان برگزار شد

  • کد خبر : 38529
  • 27 آذر 1399 - 14:19
آزمون کلینیک مدیریت در توزیع برق همدان برگزار شد
با توجه به ایجاد زمینه استقرار اصل شایسته‌گزینی و حرفه‌ای‌گری، ایجاد فرصت برابر و افزایش انگیزه کارکنان و رضایت شغلی به منظور انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای، آزمون حضوری با هماهنگی کلینیک مدیریت شرکت توانیر و توزیع برق استان برگزار شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق استان همدان از برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با هدف اصل شایسته‌گزینی و حرفه‌ای‌گری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، رضا الماسی با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای در شرکت‌های وابسته توانیر اظهار داشت: با توجه به ایجاد زمینه استقرار اصل شایسته‌گزینی و حرفه‌ای‌گری، ایجاد فرصت برابر و افزایش انگیزه کارکنان و رضایت شغلی به منظور انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای، آزمون حضوری با هماهنگی کلینیک مدیریت شرکت توانیر و توزیع برق استان برگزار شد.

وی افزود: در راستای این امر و با توجه به برنامه جانشین‌پروری، تعداد ۱۵ نفر از همکاران برای ارزیابی و سنجش به کلینیک مدیریت معرفی شدند و پس از بررسی‌های لازم این افراد برای حضور در آزمون و مصاحبه آنلاین پذیرفته شدند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با حضور نماینده کلینیک مدیریت شرکت توانیر در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.

وی با اشاره به مفاد شیوه‌نامه ابلاغی توانیر ادامه داد: آزمون کلینیک مدیریت شامل سنجش مهارت‌های مدیریتی، توانمندی تحلیل و حل مسئله و توان ذهنی تحت استرس بود.

الماسی تصریح کرد: همچنین خروجی طرح، تأمین مدیر یا شایسته‌گزینی، ارزیابی کلی توان مدیریتی و رهبری، ابعاد مختلف ویژگی‌های شخصیتی و برنامه توسعه پیشنهادی است که پس از انجام مصاحبه آنلاین در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به اجرای دو مرحله تکمیل پرسشنامه و حضور در آزمون، جلسه مصاحبه نیز در آینده نزدیک توسط کلینیک مدیریت اعلام شده و در نهایت منجر به صدور گواهینامه می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38529
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.