3

برگزاری همایش پدافند غیر عامل در نیروگاه نکا

  • کد خبر : 10053
  • 12 آذر 1398 - 11:17
برگزاری همایش پدافند غیر عامل در نیروگاه نکا

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و در راستای آشنایی کارکنان با تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن، همایشی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تیتر امروز،در این همایش که فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نکا حضور داشتند، ابتدا محسن نعمتی کاربست تدابیر پدافند غیرعامل را ضرورتی اجتناب […]

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و در راستای آشنایی کارکنان با تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن، همایشی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تیتر امروز،در این همایش که فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نکا حضور داشتند، ابتدا محسن نعمتی کاربست تدابیر پدافند غیرعامل را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای پیشگیری از آسیب های احتمالی دانست و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کراراً بر این موضوع تأکید فرمودند، تحقق سیاست ها و پیاده سازی اصول و الزامات پدافند غیرعامل تلاشی خردمندانه برای ارتقاء آمادگی، استحکام مؤلفه های امنیت ملی، صیانت از سرمایه های کشور و کاهش آسیب های ناشی از حوادث مختلف است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گرو تلاش بی وقفه و عزم همگانی برای استقرار امنیت پایدار و مصون سازی زیر ساخت ها در برابر تهدیدهای بالقوه ارزیابی کرد و گفت: در پدافند غیرعامل اساس کار این است که بهترین و مناسب ترین راهکار را برای مقابله با چالش ها و کاستن از آسیب ها در مراکز حساس اجرایی کنیم.

وی در پایان به تشریح اقدامات پدافندی انجام شده در نیروگاه پرداخت.

سپس علی داد در سخنانی ضمن هشدار در خصوص تهدیدات فضای مجازی اظهار داشت: ما با یک نظام سلطه جهانی مواجه هستیم که بطور مدام و از طرق مختلف برای نفوذ در تمامی عرصه های ارزشی انقلاب و ترویج اباحهگری و تغییر سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی ما تلاش میکند.

عضو شورای اسلامی شهرستان نکا با اشاره به تأکیدات و هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تهاجم و ناتوی فرهنگی گفت: کشور ما طلایه دار مکتب اهلبیت است و به دلیل پایبندی مردم به اصول اسلامی با منافع استکبار قابل جمع نیست به همین دلیل در کانون دشمنی و عداوت استکبار جهانی قرار داریم و دشمن در تلاش است تا از طریق نفوذ فرهنگی و ترویج افکار و اندیشه های خود ما را از درون استحاله نماید.

وی ضمن ارائه آماری از تعداد و تنوع شبکه های فارسی زبان معاند جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان ساخت: در کل دنیا سیصد ماهواره فعال وجود دارد که ۱۱۶ ماهواره با ظرفیت پشتیبانی از ۱۸ هزار کانال، فضای کشور ما را پوشش میدهند و دویست شبکه فارسی زبان بطور شبانه روزی در حال پخش برنامه هایی مغایر با ارزش های ایرانی ــ اسلامی ما هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به مهمترین اهداف شبکه های ماهوارهای فارسی زبان معاند، افزود: ترویج بیبند و باری، افزایش بینظمی و میل به بینظمی، افزون خواهی جنسی، از بین بردن هنجارها، بلوغ زودرس، از بین بردن ساختار خانواده، ازدواج سفید، ترویج خیانت به همسر، ترویج خرافات و افکار مغایر با دین، ایجاد تضاد بین نسلی و ترویج مصرف مواد مخدر از اهداف مشترک این شبکه هاست.

در پایان عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا و محسن نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا، با اهداء لوحهای تقدیر جداگانه ای به سیدمهدی احمدی شهردار نکا، محمودرضا عباسپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نکا و ناوسالار یکم پاسدار پرویز قلیپور فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج (ع) شمال (ندسا) از تلاش ها و اقدامات مؤثر آنان در اجرای برنامه های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطح شهرستان نکا به ویژه تعاملات و همکاری صمیمانه با نیروگاه در این خصوص قدردانی نمودند.

همچنین در این همایش مدیرعامل نیروگاه با اهداء لوح تقدیری از تلاش های فرهاد کریمی معاون مالی و پشتیبانی شرکت در جهت تحقق اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل در نیروگاه قدردانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10053

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.