3
معاون وزیر نیرو در کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق:

“بهره‌وری”، “کارآمدی” و “یکپارچه‌سازی”، شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق است/ انرژی حیاتی “برق”، تخصصی‌ترین صنعت کشور

  • کد خبر : 102302
  • 15 اردیبهشت 1402 - 23:20
“بهره‌وری”، “کارآمدی” و “یکپارچه‌سازی”، شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق است/ انرژی حیاتی “برق”، تخصصی‌ترین صنعت کشور
"احمد حیدری" در بیست‌و‌هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق و در نشست تخصصی دستورالعمل توسعه معاملات برق در بورس انرژی که در مشهد برگزار شد، گفت: صنعت برق به عنوان انرژی حیاتی، صنعتی محسوب می‌شود که لازمه زندگی روزمره، آینده پژوهی و فناوری است.

معاون مالی حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو  با بیان اینکه “بهره‌وری”، “کارآمدی” و “یکپارچه‌سازی”، شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق است، گفت: بزرگترین افتخار ما این است که در رأس مدیریتی صنعت برق، مدیران شایسته، لایق، کاردان، با انگیزه و با درایت در مدیریت مصرف و توزیع برق داریم که امیدواریم همانند گذشته در خصوص مدیریت مصرف چاره‌‌جویی لازم را به کار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “احمد حیدری” در بیست‌و‌هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق و در نشست تخصصی دستورالعمل توسعه معاملات برق در بورس انرژی که در مشهد برگزار شد، گفت: صنعت برق به عنوان انرژی حیاتی، صنعتی محسوب می‌شود که لازمه زندگی روزمره، آینده پژوهی و فناوری است.

معاون مالی، حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو افزود: معتقدم در جامعه امروز در صورتی که سه روز قطع برق را تجربه کنیم اولین آسیب آن، شهر را تبدیل به ویرانه خواهد کرد و ثروت مردم را نیز نابود شده می‌توان تصور کرد.

وی یادآور شد: بزرگترین افتخار ما این است که در رأس مدیریتی صنعت برق، مدیران شایسته، لایق، کاردان، با انگیزه و با درایت در مدیریت مصرف و توزیع برق داریم که امیدواریم همانند گذشته در خصوص مدیریت مصرف چاره‌‌جویی لازم را به کار گیرند.

حیدری به حمایت وزیر نیرو از مدیران صنعت برق اشاره کرد و گفت: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم، بهره‌وری، کارآمدی و یکپارچه‌سازی شاخص‌هایی است که برای داشتن شبکه پایدار در صنعت برق باید مورد توجه قرار گیرد. تبادل نظر شاخص‌ها در سراسر کشور و در بخش‌های مختلف در میان کارشناسان و مدیران استان‌ها نیز ضروری است که در اولویت قرار گیرد.

 

نیروگاهیان

معاون وزیر نیرو در ادامه و در جریان بازدید از نمایشگاه بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق خواستار ایجاد دبیرخانه دائمی به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های این کنفرانس شد.

وی تاکید کرد: صنعت برق همواره یک صنعت پیشران با فناوری‌های نوین بوده و تخصصی‌ترین صنعت کشور محسوب می‌شود ضمن اینکه مورد توجه دانشمندان و محققان بوده است.

وی با اشاره به ارائه ۸۰۰ مقاله به کنفرانس و وجود بحث‌های علمی و تأثیرگذار در قالب کارگروه‌های تخصصی گفت: این کنفرانس فرصتی برای تبادل برق، بورس و شبکه‌سازی است و مدیران به راحتی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=102302
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.