3
مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور خبر داد:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای شازند، آستانه و مجتمع آبرسانی کمال صالح تا خرداد سال آینده

  • کد خبر : 55688
  • 10 مرداد 1400 - 22:32
بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای شازند، آستانه و مجتمع آبرسانی کمال صالح تا خرداد سال آینده
"حمیدرضا جانباز" در سفر يك روزه به استان مركزي و شهرستان شازند كه در روز شنبه 9 مردادماه صورت گرفت، از تصفيه‌خانه فاضلاب در دست ساخت شهرهاي شازند و آستانه بازديد کرد و با توضيحات مسئولان شرکت آب و فاضلاب شركت آبفا استان مركزي در جريان روند ساخت اين تصفيه خانه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس بازدید از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان شازند، گفت: تا خرداد سال ۱۴۰۱ پروژه‌های مهم آب و فاضلاب در این شهرستان و تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای شازند، آستانه و مجتمع آبرسانی کمال صالح در استان مرکزی به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا جانباز” در سفر یک روزه به استان مرکزی و شهرستان شازند که در روز شنبه ۹ مردادماه صورت گرفت، از تصفیه‌خانه فاضلاب در دست ساخت شهرهای شازند و آستانه بازدید کرد و با توضیحات مسئولان شرکت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان مرکزی در جریان روند ساخت این تصفیه خانه قرار گرفت.
وی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای شازند و آستانه را دارای بیشترین اعتبار در میان پروژه‌های آب و فاضلاب استان مرکزی عنوان کرد و افزود: در سال‌جاری تلاش می‌شود اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه تخصیص داده شده و این تصفیه‌خانه تا خرداد سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از مجتمع آبرسانی کمال صالح اظهار داشت: درفاز اول اجرای این پروژه، آبرسانی به ۵ روستا به اتمام رسیده و خوشبختانه تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص احداث شده که برای آبرسانی به شهر هندودر و ۳۱ روستای باقی مانده بایستی ۲۲ کیلومتر لوله گذاری انجام شود. تاکنون یک کیلومتر اجرایی شده و برای ۱۰ کیلومتر دیگر هم قرارداد بسته شده است.
این گزارش می‌افزاید، عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای شازند و آستانه خرداد سال ۹۳ در مراسمی با حضور استاندار وقت آغاز شده بود. این تصفیه‌خانه به ظرفیت هفت هزار و ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز در زمینی به مساحت ۷ هکتار با فرآیند لجن فعال با هوادهی گسترده که از روش‌های مدرن و به روز در سطح کشور است، احداث شده و در زمان بهره برداری طرح جمعیتی بالغ بر ۵۳ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=55688
  • نویسنده : حمیدرضا قاسم خانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.