3
همزمان با سفر رییس جمهور آغاز می شو

بهره برداری از ٣۴۶٠ میلیارد ریال طرح صنعت برق در استان سمنان

  • کد خبر : 129203
  • 30 فروردین 1403 - 14:10
بهره برداری از ٣۴۶٠ میلیارد ریال طرح صنعت برق در استان سمنان
مجید وفایی با اعلام این خبر گفت: پست ٦٣.٢٠ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتباری معادل ١٢٥٠ میلیارد ریال و با هدف تامین برق مطمئن و پایدار،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، مجید وفایی با اعلام این خبر گفت: پست ۶٣.٢٠ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتباری معادل ١٢۵٠ میلیارد ریال و با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکین، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشیها از جمله طرحهایی است که آماده بهره برداری شده است.
وی، طرح افزایش ظرفیت پست ۴٠٠ کیلوولت میامی از ٢٠٠ مگاولت آمپر به ۴٠٠ مگاولت آمپر، احداث پست سیار ۶٣ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶٣ کیلوولت عباس آباد – میامی را از دیگر طرحهای مهم قابل افتتاح درشهرستان شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرحها با اعتباری بیش از ٢١٨۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برقرسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در استان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این مناطق احداث شده اند.
مدیرعامل برق منطقه ای سمنان، اصلاح و بهینه سازی خطوط و پستهای انتقال و فوق توزیع را از دیگر طرحهایی برشمرد که با اعتباری بیش از ٢٧ میلیارد ریال در سطح استان اجرا و آماده بهره برداری شده است.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129203

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.