1

بهره برداری از ۷ واحد نیروگاه خورشیدی در روستا های شهرستان کوثر

  • کد خبر : 25743
  • 04 خرداد 1399 - 22:27
بهره برداری از ۷ واحد نیروگاه خورشیدی در روستا های شهرستان کوثر
طرح جهاد روشنایی طرحی است با رویکرد اشتغالزایی و محرومیت زدایی با تاکید بر مناطق کم برخور روستایی که با هدف ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی 5کیلوواتی متصل به شبکه در قالب این طرح 7 نیروگاه خورشیدی خانگی در روستاهای کرندق، نیرق و کنجگاه شهرستان کوثر با مشارکت کمیته امداد شهرستان ، صندوق کارآفرینی و شرکت توزیع برق و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوثر به همت گروه های تخصصی بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس(ع) استان طراحی ، نصب و راه اندازی گردید.

به همت گروه های تخصصی بسیج مهندسی صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) استان, ۷ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلو واتی در روستا های شهرستان کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از خبرگزاری صداوسیمای اردبیل سرهنگ عیسی پور مسئول بسیج مهندسی و صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: طرح جهاد روشنایی طرحی است با رویکرد اشتغالزایی و محرومیت زدایی با تاکید بر مناطق کم برخور روستایی که با هدف ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی ۵کیلوواتی متصل به شبکه در قالب این طرح ۷ نیروگاه خورشیدی خانگی در روستاهای کرندق، نیرق و کنجگاه شهرستان کوثر با مشارکت کمیته امداد شهرستان ، صندوق کارآفرینی و شرکت توزیع برق و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوثر به همت گروه های تخصصی بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس(ع) استان طراحی ، نصب و راه اندازی گردید.

نیروگاهیان

قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز استفاده از انرژی تجدید پذیر و رایگان خورشیدی را از مزایای این نیروگاه های خانگی عنوان کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان ضمن استقبال از ایجاد این نیروگاه ها ، برق تولیدی را خرید تضمینی ۲۰ساله و با مبلغ بسیار مناسب در حدود هزارو۴۰ تومان خرید می کند یعنی افرادی که این نیروگاه را نصب کردند سالانه حدود ۸هزار کیلووات ساعت انرژی برق تولید می کنند و حدود ۸الی ۱۰ میلیون تومان درآمد خواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25743

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.