2

احداث نیروگاه خورشیدی ۶ مگاواتی در اردبیل

  • کد خبر : 9578
  • 04 آذر 1398 - 20:00
احداث نیروگاه خورشیدی ۶ مگاواتی در اردبیل

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: نیروگاه خورشیدی ۶ مگاواتی اردبیل با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در حال احداث است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از نیروگاه خورشیدی اردبیل با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی عملیات اجرای این طرح رضایت‌بخش است، اظهار کرد: با […]

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: نیروگاه خورشیدی ۶ مگاواتی اردبیل با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از نیروگاه خورشیدی اردبیل با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی عملیات اجرای این طرح رضایت‌بخش است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته، مقرر شد تسهیلات مورد نیاز جهت تکمیل این واحد، توسط بانک عامل مربوطه تامین شود.

وی افزود: فاز اول این نیروگاه که بخش قابل توجهی از نیاز برقی استان را تامین خواهد کرد تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری اردبیل بیان کرد: در کنار جلب سرمایه‌گذاری‌ های کلان و احداث کارخانه‌ های بزرگ، از اجرای طرح‌های اشتغال‌ زایی بنگاه‌ های زودبازده و اشتغال‌ زایی کوچک نیز حمایت می‌کنیم، چرا که معتقد هستیم تعدد واحدهای اشتغال‌ زایی کوچک نیز نقش تاثیرگذاری در رفع بیکاری و توسعه اقتصادی شهرستان اردبیل خواهد داشت.

وی ادامه داد: در راستای تاکید استاندار، مشکلات واحدهای تولیدی به جد پیگیری می‌شود.

امامی یگانه گفت: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی، با تصمیم‌گیری در محل پروژه و هماهنگی بین دستگاهی و بانک‌ها مرتفع می‌شود و مواردی که نیاز به اخذ مصوبه استانی و حتی کشوری است به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9578

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.