0

بهسازی ۳۵ حلقه چاه در نیمه اول امسال با افزایش ظرفیت آبدهی ۶۵۰ لیتر در ثانیه

  • کد خبر : 129310
  • 01 اردیبهشت 1403 - 12:02
بهسازی ۳۵ حلقه چاه در نیمه اول امسال با افزایش ظرفیت آبدهی ۶۵۰ لیتر در ثانیه
بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی چاه های آب شرب استان با اعلام خبر بالا گفت: این طرح در تمامی شهرستانهای استان با پیش بینی 150 میلیارد ریال اعتبار و برخورداری 168 هزار نفر در شش ماهه اول امسال اجرا می شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از آب و فاضلاب کشور،  بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی چاه های آب شرب استان با اعلام خبر بالا گفت: این طرح در تمامی شهرستانهای استان با پیش بینی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و برخورداری ۱۶۸ هزار نفر در شش ماهه اول امسال اجرا می شود.
او با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تا کنون عملیات بهسازی دو حلقه چاه در شهرهای ساری و گلوگاه انجام شد، تصریح کرد: با این اقدام درمجموع ۴۰ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت آبدهی این چاه ها افزوده شد.
مدیرعامل آبفامازندران به بهسازی ۵۵ حلقه چاه با آبدهی ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه طی سال گذشته در این استان اشاره و تصریح کرد: این طرح در شهرهای گلوگاه، نکاء، بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل، بابلسر همچنین آمل، نور، نوشهر، سلمانشهر، چالوس، تنکابن و رامسر اجرا شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129310

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.