2

بهینه سازی شبکه ها و برق رسانی مطمئن در شرق اصفهان

  • کد خبر : 8560
  • 25 مهر 1398 - 20:16
بهینه سازی شبکه ها و برق رسانی مطمئن در شرق اصفهان

بهینه سازی شبکه ها و برق رسانی مطمئن در شرق اصفهان مهندس ایرج شمس مدیر امور برق شرق به برخی از پروژه های عملیاتی شده در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت :نزدیک به یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و کابل کشی فشار متوسط زمینی در خیابان جی شیر خیابان سروستان با هزینه ای […]

بهینه سازی شبکه ها و برق رسانی مطمئن در شرق اصفهان

مهندس ایرج شمس مدیر امور برق شرق به برخی از پروژه های عملیاتی شده در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت :نزدیک به یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و کابل کشی فشار متوسط زمینی در خیابان جی شیر خیابان سروستان با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان احداث شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تیتربرتر، وی در ادامه تصریح کرد : در این پروژه خروج پست ها از حالت شعاعی انجام شد و همچنین کاهش خاموشی های ناخواسته و افزایش قابلیت اطمینان شبکه از مهمترین اهداف این پروژه بوده است.

وی به نصب ۸۰ مجموعه برقگیر بر روی فیدرهای فشار متوسط در محدوده امور  اشاره کرد و گفت :کاهش خاموشی های ناخواسته ،کاهش انرژی توزیع نشده  از اهداف اجرایی این پروژه بوده است.

مدیر امور برق شرق احداث شبکه فشار متوسط هوایی و کابل کشی فشار متوسط زمینی خیابان جی ،خیابان همدانیان را از دیگر اقدامات این امور عنوان نمود و افزود :به منظور بهینه سازی شبکه فرسوده فشار ضعیف هوابی به طول یک کیلومتر و ایجاد مانور بین فیدرهای ۴و ۵ فجر و خروج پست زمینی از حالت شعاعی کابل کشی فشار متوسط زمینی و احداث شبکه هوایی صورت گرفت که هزینه این پروژه نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8560

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.