7

به منظور پاکسازی تجاوز به حریم خطوط شبکه برق منطقه ای تهران انجام شد: دریافت حکم قضایی و پاکسازی حریم خطوط انتقال نیروی البرز

  • کد خبر : 28928
  • 24 تیر 1399 - 15:51
به منظور پاکسازی تجاوز به حریم خطوط شبکه برق منطقه ای تهران انجام شد: دریافت حکم قضایی و پاکسازی حریم خطوط انتقال نیروی البرز
با اجراي عمليات رفع تجاوز به حريم خطوط انتقال نيروي برق، ضمن پاکسازی حریم باعث جلوگيري از بروز حوادث جاني و مالي ناشي از تعرض به حريم خطوط هوايي انتقال نيروي برق می شود و از سوي ديگر تخريب بناهاي ساخته شده در حريم خطوط همواره با موانع و دشواري‌هاي بسياري همراه است، از اين رو صدور مجوزهاي ساخت و ساز در نزديكي اين خطوط بايد با دقت بيشتر و ضمن استعلام از شركت‌هاي برق منطقه‌اي انجام شود و از ساخت و سازهاي غيرقانوني جلوگيري گردد.

دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای تهران اعلام کرد؛به منظور پاکسازی حریم خطوط انتقال نیروی البرز، پنج دستگاه ویلای فاقد پروانه ساخت واقع در محدوده روستای رامجین منطقه سهیلیه­ی استان البرز پس از دریافت حکم قضایی از مراجع ذیصلاح، تخریب شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری برق منطقه ای تهران (تابش) ؛ پس از اعلام امور یادشده مبنی بر احداث پنج دستگاه ویلا در منطقه سهیلیه (استان البرز،سهیلیه، جاده روستای رامجین) در حریم خطوط ۲۳۰ کیلو ولت کمال آباد – هشتگرد و خطوط ۶۳ کیلوولت کمال آباد- سهیلیه ، دفتر حقوقی شرکت برق منطقه ای تهران ضمن طرح شکایت، مذاکرات و پیگیری­های متعدد در دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ، نسبت به دریافت حکم قضایی تخریب ویلاهای فاقد پروانه ساخت اقدام و با هماهنگی نمایندگان حقوقی(آقای کامران تیموری) و امور انتقال نیروی البرز و با حضور عوامل نیروی انتظامی، دفتر حراست و اکیپ عملیاتی شرکت متانیر نسبت به تخریب ویلاهای یاد شده اقدام می گردد.

نیروگاهیان

گفتنی است با اجرای عملیات رفع تجاوز به حریم خطوط انتقال نیروی برق، ضمن پاکسازی حریم باعث جلوگیری از بروز حوادث جانی و مالی ناشی از تعرض به حریم خطوط هوایی انتقال نیروی برق می شود و از سوی دیگر تخریب بناهای ساخته شده در حریم خطوط همواره با موانع و دشواری‌های بسیاری همراه است، از این رو صدور مجوزهای ساخت و ساز در نزدیکی این خطوط باید با دقت بیشتر و ضمن استعلام از شرکت‌های برق منطقه‌ای انجام شود و از ساخت و سازهای غیرقانونی جلوگیری گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28928

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.