1

بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی در دستور کار اجرایی استان یزد قرار دارد

  • کد خبر : 131864
  • 03 خرداد 1403 - 10:26
بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی در دستور کار اجرایی استان یزد قرار دارد
مهندس ابوالحسینی در جریان بررسی روند طرح تولید برق خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی خضر آباد گفت: یکی از تاکیدات استان اجرای نیروگاه‌های خورشیدی در راستای استفاده از بهینه از نعمت خدادادی این منطقه است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، مهندس ابوالحسینی در جریان بررسی روند طرح تولید برق خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی خضر آباد گفت: یکی از تاکیدات استان اجرای نیروگاه‌های خورشیدی در راستای استفاده از بهینه از نعمت خدادادی این منطقه است.
وی ضمن در جریان قرارگرفتن از آخرین وضعیت اجرای این طرح بزرگ در جریان برخی مشکلات پیش روی این طرح هم قرار گرفت و برای رفع مشکلات دستورات لازم را داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰مگاوات برق خورشیدی در استان در حال بهره برداری است و بیش از ۱۰۰۰ مگاوات برق خورشیدی نیز در دستور کار استان قرار دارد.
نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی خورشیدی در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در منطقه خضرآباد یزد از اسفندماه سال قبل عملیات عمرانی آن آغاز و تا خرداد سال آینده وارد مدار خواهد شد و امکان توسعه این سایت در فاز نهایی با توان تولید ۲۰۰ مگاواتی برق خورشیدی را دارا می‌باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131864

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.