1
در سال گذشته رقم خورد؛

بیش از ۲۶ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی در نیروگاه شهید مفتح همدان برگزار شد

  • کد خبر : 126860
  • 09 فروردین 1403 - 11:48
بیش از ۲۶ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی در نیروگاه شهید مفتح همدان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، در طی سال گذشته، ۲۶ هزار و ۴۲۵ نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان این نیروگاه به اجرا درآمده است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه شهید مفتح همدان،  به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، در طی سال گذشته، ۲۶ هزار و ۴۲۵ نفر ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان این نیروگاه به اجرا درآمده است. مسئول آموزش نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر گفت: معرفی همکاران به سمینار، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی در قالب ۸۲ عنوان فعالیت آموزشی، بازدید های علمی، تعریف پروژه های کاری از سوی همکاران و به اشتراک گذاری دانش خود با سایر کارکنان و حضور دانشجویان کارآموز با معرفی از سوی مراکز آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و آموزش عالی به واحدهای فنی نیروگاه از جمله اقدامات صورت گرفته است. خلیلی افزود: اجرای برنامه های آموزشی، در قالب طرح جامع آموزش کارکنان به منظور ارتقای سطح دانش و پویایی این مجموعه تولیدی، برای همکاران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126860

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.