2
مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

تامین آب پایدار روستای «سمانه»شهرستان دهلران

  • کد خبر : 129354
  • 01 اردیبهشت 1403 - 14:39
تامین آب پایدار روستای «سمانه»شهرستان دهلران
 اظهار کرد: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه محترم دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر،  اظهار کرد: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه محترم دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

وی اظهار داشت: در روستای مذکور قبلآ ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر مرتفع شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کارعیب یابی، شیر هوا گذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند تقدیر نمود.

محمدی خاطرنشان ساخت: خدمت بی منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در خور شان مردم استان ارائه نماییم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129354

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.