6

تحویل ترانسفورماتور برق منطقه ای خوزستان در آریا ترانسفو

  • کد خبر : 22988
  • 08 اردیبهشت 1399 - 21:31
تحویل ترانسفورماتور برق منطقه ای خوزستان در آریا ترانسفو
مدیرعامل آریا ترانسفو با بیان اینکه این ترانسفورماتور 200 مگاولت آمپری با وزن 340 تن، همه تستهای بین المللی را پاس کرده است گفت: با قرار گرفتن این ترانسفورماتور در مدار، قابلیت اطمینان شبکه انتقال برق افزایش و خاموشیها کاهش می یابد.

اولین ترانسفور ماتور فوق سنگین ۴۰۰ کیلوولت شبکه انتقال برق، در گروه صنعتی آریا ترانسفو شهمیرزاد برای تامین برق باغ ملک استان خوزستان طراحی و ساخته شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، مدیرعامل آریا ترانسفو با بیان اینکه این ترانسفورماتور ۲۰۰ مگاولت آمپری با وزن ۳۴۰ تن، همه تستهای بین المللی را پاس کرده است گفت: با قرار گرفتن این ترانسفورماتور در مدار، قابلیت اطمینان شبکه انتقال برق افزایش و خاموشیها کاهش می یابد.
فرج الله معماری افزود: با اینکه ساخت چنین ترانسهایی شش ماه طول میکشد اما با تلاش جوانان این مجموعه صنعتی این ترانس طی سه ماه ساخته شده است.
وی با بیان اینکه استان خوزستان دومین استان کشور بعد از تهران است که بیشترین مصرف برق را به واسطه وجود صنایع بزرگ دارد گفت: ۴۰ ترانسفور ماتور برای تجهیز و نوسازی زیرساختها برق این استان با ۲۶ عقد قرار داد با شرکت آریا ترانسفو در دستور کار است که با تحویل ترانسفورماتور فوق سنگین ۴۰۰ کیلو ولتی باغ ملک دغدغه تامین برق این شهر برطرف شد.
مدیرعامل آریا ترانسفو کاهش سی درصدی در هزینه ساخت، کاهش تلفات برق و راندمان بالا را از مزایای محصولات تولیدی در این گروه صنعتی عنوان کرد و افزود: با دستیابی به دانش تولید در این زمینه، کشور از واردات این محصولات استراتژیک در صنعت برق بی نیاز شده است.

نیروگاهیان

در دو کارخانه این مجموعه صنعتی سالانه ۳۰ هزار مگاولت آمپر انواع ترانسهای توزیع، فوق توزیع و قدرت طبق آخرین فناوریهای روز و کلاس جهانی تولید میشود.
تولیدات این مجموعه صنعتی ۴۰ درصد از نیاز صنعت برق کشور را تامین میکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22988

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.