2
در پی تأکید ویژه مدیرعامل شرکت توانیر انجام شد

تدوین و اجرای برنامه های ویژه توسعه و بهره برداری شبکه برق منطقه مازندران برای عبور موفق از اوج بار تابستان

  • کد خبر : 130530
  • 15 اردیبهشت 1403 - 10:58
تدوین و اجرای برنامه های ویژه توسعه و بهره برداری شبکه برق منطقه مازندران برای عبور موفق از اوج بار تابستان
محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر در این نشست ضمن تأکید بر اجرای مصوبات پیشین، اقدامات قابل توجه در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع، افزایش ظرفیت واحدهای تولید پراکنده

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر در این نشست ضمن تأکید بر اجرای مصوبات پیشین، اقدامات قابل توجه در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع، افزایش ظرفیت واحدهای تولید پراکنده در منطقه، اجرای موفق طرح های رویت پذیری و کنترل پذیری در تعرفه های هدف شبکه توزیع، اجرای تعمیرات پیشگیرانه و اصلاح و بهینه سازی، نصب تجهیزات هوشمند حفاظت و کنترل در شبکه انتقال و فوق توزیع، نصب خازن و ادوات ارتقای شاخص های کیفیت توان را به عنوان اقدامات شاخص انجام شده از سال گذشته تاکنون به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف در اوج بار ١۴٠٣ مطرح کرد که اهتمام ویژه مدیرعامل بر رصد مستمر اقدامات و نیز تلاش و اقدامات جهادی همکاران در شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان موجب ارتقای محسوس شاخص های قابلیت اطمینان منطقه در شرایط اوج بار سال جاری خواهد شد.
سپس، مقیم زاده مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ضمن تبیین شرایط شبکه مازندران در اوج بار و لزوم استمرار چنین جلسات هماهنگی تا پایان دوره اوج بار، رعایت دستورالعملهای جاری بهره برداری در جهت اجرای فرامین دیسپاچینگ های ملی و منطقه ای را رکن اساسی و مهم در تأمین نیاز مشترکین عنوان کرد و استمرار همکاری و تعامل مناسب سطوح مختلف انتقال، فوق توزیع و توزیع در سال جاری همانند سال گذشته را مهم و اجتناب ناپذیر دانست.
در ادامه این نشست، جزییات اقدامات در حوزه های مختلف توسعه، بهره برداری و مدیریت مصرف توسط مدیران محترم عامل شرکت های برق منطقه ای مازندران، توزیع نیروی برق استان مازندران، استان گلستان و غرب استان مازندران مطرح و هماهنگی لازم در خصوص آنها انجام شد.
شیلا ارفعی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نیز در این نشست ضمن تشریح اقدامات در حال انجام در حوزه پویش ملی “با انرژی”؛ بهره گیری از این ظرفیت با همکاری تمامی شرکتهای توزیع نیروی برق استانی را به عنوان راهکاری با مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرحهای مدیریت صرف مطرح و ابراز امیدواری کرد در این زمینه قدم های بسیار خوبی برای کاهش ١۵ درصدی مصرف برق در دوره اوج بار امسال برداشته شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130530

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.