2

تعمیرات اساسی واحد های شماره ۵ و ۶ نیروگاه کارون۳

  • کد خبر : 68168
  • 19 دی 1400 - 16:46
تعمیرات اساسی واحد های شماره ۵ و ۶ نیروگاه کارون۳
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون ۳ گفت: بازرسی‌های سالیانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در حفظ و نگهداری تجهیزات هر مجموعه‌ی صنعتی محسوب می‌شود تا جایی که انجام صحیح این بازرسی‌ها می‌تواند به نحو مطلوبی در راندمان کارکرد تجهیزات ان مجموعه موثر باشد.

تعمیرات سالیانه واحد های شماره ۵ و ۶ نیروگاه کارون۳ در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون ۳ گفت: بازرسی‌های سالیانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در حفظ و نگهداری تجهیزات هر مجموعه‌ی صنعتی محسوب می‌شود تا جایی که انجام صحیح این بازرسی‌ها می‌تواند به نحو مطلوبی در راندمان کارکرد تجهیزات ان مجموعه موثر باشد.

سید حمید صالحی افزود: در همین راستا طرح تعمیرات سالیانه واحد‌های شماره ۵ و ۶ نیروگاه کارون۳ در حال انجام است.

 

 

نیروگاهیان

وی ادامه داد:  تعمیرات سالیانه واحد‌های مذکور در پنج بخش مکانیک و هیدرومکانیک، ابزار دقیق، الکتریک، کالیبراسیون و کنترل پایداری انجام و  مهمترین اقداماتی که در برنامه تعمیرات سالیانه این دو واحد‌ها انجام می‌شود بازرسی ژنراتور و ترانس‌های قدرت، نصب ویج‌های طرح جدید، بازرسی از تجهیزات توربین، گاورنر، شیرپروانه ای، تصفیه روغن تجهیزات، کالیبراسیون تجهیزات ابزاردقیق، سرویس شیر آلات، سرویس و تست عملکرد دریچه‌های بدنه سد و بر طرف کردن گزارش نقص‌ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=68168
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.