1

تعمیرات سالیانه واحد‌های نیروگاهی سد کارون‌سه

  • کد خبر : 125857
  • 29 اسفند 1402 - 12:00
تعمیرات سالیانه واحد‌های نیروگاهی سد کارون‌سه
سیدحمید صالحی ریحانی اظهار کرد: به دلیل اهمیت این دو واحد نیروگاهی در شبکه برق کشور، واحدهای نیروگاهی پنج و ۶ براساس استانداردهای نیروگاه‌های برق آبی و با برنامه‌ریزی مناسب

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از رهیاب ؛ سیدحمید صالحی ریحانی اظهار کرد: به دلیل اهمیت این دو واحد نیروگاهی در شبکه برق کشور، واحدهای نیروگاهی پنج و ۶ براساس استانداردهای نیروگاه‌های برق آبی و با برنامه‌ریزی مناسب از مدار تولید خارج و بازرسی سالیانه آن‌ها در بازه زمانی مشخص، انجام و مطابق دستورالعمل به شبکه برق کشور متصل شدند.

وی افزود: عملیات فوق در بخش‌های مکانیک، الکتریک، ابزار دقیق و CM و کالیبراسیون انجام شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره ­برداری سد و نیروگاه کارون‌سه با اشاره به مهمترین اقداماتی که در برنامه تعمیرات سالیانه این واحدها انجام شد، گفت: در بخش مکانیک اقداماتی از قبیل کلیه بازرسی‌های سالیانه ژنراتور، توربین، گاورنر، شیر پروانه‌ای و در بخش الکتریک، بازرسی از ژنراتور، سیستم تحریک، ترانس‌های مصرف داخلی، ترانس‌های قدرت، تست‌های الکتریکال ژنراتور، در بخش ابزار دقیق بازرسی از تجهیزات ژنراتور، گاورنر، توربین، شیر پروانه‌ای و در بخش CM، کالیبراسیون بر اساس پایش وضعیت و در بخش‌های ارتعاشات و ترموگرافی بر روی تجهیزات تعمیرات پیشگیرانه انجام شد و در نهایت مطابق برنامه‌ریزی، اتصال واحدهای مذکور به شبکه سراسری صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125857

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.