2
مدیرعامل نیروگاه بیستون :

تعمیرات دوره ای واحد یک نیروگاه بیستون به پایان رسید .

  • کد خبر : 130723
  • 18 اردیبهشت 1403 - 9:48
تعمیرات دوره ای واحد یک نیروگاه بیستون به پایان رسید .
واحد 320 مگاواتی نیروگاه بیستون پس از انجام تعمیرات دوره ای، مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته راه اندازی و به مدار تولیدبازگشت.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق بیستون ، واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بیستون پس از انجام تعمیرات دوره ای، مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته راه اندازی و به مدار تولیدبازگشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون، مسعود میرزاعسگری با اعلام خبر فوق افزود : پروژه تعمیرات دوره ای واحد یک این نیروگاه با برنامه ریزی انجام شده و بازدیدهای روتین در نیمه اول سال ۱۴۰۳ درگروه های کاری مشخص انجام و وارد مدار تولید شد .
مدیرعامل نیروگاه بیستون به اقدامات انجام شده بر روی این واحد اشاره و افزود : اهم فعالیت های تعمیراتی شامل ؛ نصب یک دستگاه هیتر فشار قوی (با حضور پیمانکار) ـ تعویض پکینگ¬های ۴ سل از برج خنک¬کن – اورهال هر دو تراتل والو توربین (با حضور پیمانکار) – اورهال و تعویض روتور و استاتور یک دستگاه B.C.Pump – ترمیم و جوشـکاری دیواره و بدنه ژونگسـتروم¬ها و داکت خـروجی ـ تعویض سـیل¬های ژونگسـتروم¬ها ـ ترمیم داکت خروجی G.R.Fan ـ ترمیم نواحی آسیب دیده در هدرباکس و بالا و پایین مشعل¬ها – رفع نشـتی دود از قسـمت¬های مختلف در بدنه بویلر ـ تعویض بیش از ۲۰ عدد والو در حوزه سیکل و بویلر ـ ترمیم بیش از ۲۰ عدد والو و رفع نشتی از آن¬ها – تعویض لنسر تیوب ۵ مورد از سوت بلاورهای کشویی – تعویض فلاکسیبل ۵ مورد از مشعل¬ها – تعویض صفحات آندی واتر باکس¬های کندانسور ـ بازدید از لشینگ وایرهای توربین LP ـ ترمیم صفحه میانی هیتر یک دستگاه هیتر فشار قوی – سـرویـس دوره ای فن¬ها و گیربکس¬های برج خنک کن ـ تمیزکاری و سرویس کولرهای کلوز سیکل ، کولرهای فید پمپ¬ها ، کولرهای آب اسـتاتور ، کولرهای روغن سـیل و روغن توربین ـ تمیزکاری و شستشوی لوله های واترباکس های ورودی و خروجی هر دو ساید کندانسور – تعویض شن¬های سندفیلتر – سرویس دوره ای ژنراتور و کلیه ترانس¬ها ، موتورها ، سوئیچگیرها و باسبارهای ۶KV و ۳۸۰V مطابق برنامه ـ سرویس دوره¬ای سیستم¬های UPS و DC – رفع نشتی از کنترل والوهای اضطراری هیترهای فشار قوی ـ نصب ویبروسوئیچ¬های برج خنک¬کن –بازدید و سرویس تمامی سوئیچ¬های والو های موتوری – چک عملکرد کلیه شات آف والوها و سرووموتور والوهای توربین- بازدید و رفع اشکال از تمامی تجهیزات ابزار دقیقی و انجام بیش از ۱۳۰ مورد پرمیت شات دانی در حوزه مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق و …
وی در ادامه خاطر نشان کرد : واحد دو نیروگاه نیز در مدار تولید قراردارد که با آمادگی کامل به استقبال پیک تابستان می رویم تا برق مطمئن و پایداری را تولید و به هموطنان عزیزتقدیم کنیم.
گفتنی است نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی ۶۴۰ مگاوات در کیلومتر ۲۰ جاده کرمانشاه به همدان واقع است و نقش بسزائی در پایداری شبکه سراسری برق، در غرب کشور به عهده دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=130723

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.