5

تعمیرات پیشگویانه سد و نیروگاه کارون ۳

  • کد خبر : 28516
  • 17 تیر 1399 - 15:49
تعمیرات پیشگویانه سد و نیروگاه کارون ۳
تعمیرات پیشگویانه با پایش مستقیم وضعیت نگهداری و عملکرد تجهیزات در حین کارکرد به دنبال پیشگویی، کاهش نرخ خرابی، کاهش فعالیت‌های تکراری نگهداری و تعمیرات و کاهش هزینه‌ها در این حوزه می‌شود.

معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان: تست‌های تعمیرات پیشگویانه سد و نیروگاه کارون ۳ خبر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، امیر محمودی گفت: تست‌های تعمیرات پیشگویانه شامل آنالیز ارتعاشات، آنالیز آلتراسونیک، ترموگرافی و آنالیز روغن بوده که این تست‌ها روی سیستم‌های اصلی و کمکی و ترانس‌های قدرت نیروگاه کارون ۳ انجام شد.

وی افزود: تعمیرات پیشگویانه با پایش مستقیم وضعیت نگهداری و عملکرد تجهیزات در حین کارکرد به دنبال پیشگویی، کاهش نرخ خرابی، کاهش فعالیت‌های تکراری نگهداری و تعمیرات و کاهش هزینه‌ها در این حوزه می‌شود.

نیروگاهیان

معاون تعمیرات نیروگاهی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان بیان کرد: در این فرآیند آنالیز ارتعاشات سیستم‌های اصلی (توربین و ژنراتور)، سیستم‌های کمکی (فن، پمپ، کمپرسورها)، آنالیز آلتراسونیک ژنراتورها، سیستم‌های کمکی، آنالیز روغن تجهیزات مکانیکی و ترانس‌های قدرت و ترموگرافی سیستم‌های اصلی و کمکی انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28516

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.