3
در واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی انجام شد:

تعویض و بروز رسانی تجهیزات الکتریکی برای تولید برق پایدار

  • کد خبر : 110374
  • 30 مرداد 1402 - 16:39
تعویض و بروز رسانی تجهیزات الکتریکی برای تولید برق پایدار
بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در این باره اظهار داشت: تجهیز اینورتر واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور  تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود .

اینورترهای واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی به منظور افزایش بهره وری و حفظ پایداری  از سوی متخصصان تعمیرات، تعویض و بروزرسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در این باره اظهار داشت: تجهیز اینورتر واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی که دچار اشکال شده بود، از سوی متخصصان امور  تعمیرات الکتریک این نیروگاه، تعویض و بروزرسانی شد تا خللی در تولید برق این واحد ایجاد نشود .

غنوی تصریح کرد: با گذشت دو دهه از فعالیت اینورترهای این واحد و جلوگیری از کاهش هزینه های تعمیراتی و افزایش قابلیت اطمینان از عملکرد تجهیز اینورتر واحد شماره دو بخاری، کارشناسان و تکنسین های این امور، اقدام به بررسی موضوع نموده و با شناسایی دقیق ایرادات و اشکالات وارد شده، تصمیم  به تعویض و بروزرسانی این تجهیز گرفته شد.

غنوی افزود: در فرآیند تعویض و بروزرسانی دستگاه های اینورتر، متخصصان تعمیرات الکتریک در ابتدا اقدام به جمع آوری کابل های ورودی و اتصال به تجهیز جدید نموده و سپس اقدام به راه اندازی  وتست اینور تر های جدید نمودند.

 

 

نیروگاهیان

غنوی خاطرنشان کرد: دستگاه اینورتر، وظیفه تامین تغذیه صفحات نمایشگر در اتاق فرمان، تامین تغذیه مدارفرمان های نمونه گیرهای شیمی و سایر  را بر عهده دارد.

گفتنی است نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین با ۶ واحدگازی هر یک به ظرفیت۱۲۳/۴ و سه واحد بخارسیکل ترکیبی به ظرفیت ۱۰۰/۶مگاوات جمعا به ظرفیت ۱۰۴۲ مگاوات، کمک بسزایی به شبکه سراسری  می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110374
  • نویسنده : امیرحسین ایرانخواه
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.