2

برگزاری مانور اطفای حریق در نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 110235
  • 29 مرداد 1402 - 10:24
برگزاری مانور اطفای حریق در نیروگاه شهید رجایی
ویدیو

آتش نشانان نیروگاه شهید رجایی در عملیات شبیه سازی اطفای حریق، آتش فرضی را مهار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علیرضا کیان بخش مدیر امور HSE نیروگاه با اشاره به برگزاری مانور مقابله با آتش سوزی گفت: به منظور آمادگی و اقدام به موقع در شرایط اضطراری، مانوری با محور آمادگی مقابله با آتش سوزی در انبارهای طرح نیروگاه بخار، با حضور کارکنان ایمنی و امور حراست برگزار شد.

کیان بخش افزود: در این عملیات، طی تماس تلفنی با قرارگاه ایمنی، از وقوع یک مورد آتش سوزی در محوطه انبارهای طرح گزارش شد که پس از هماهنگی های لازم، بلافاصله کارکنان قرارگاه ایمنی در محل حادثه فرضی حاضر شدند.

کیانبخش بیان داشت: در ادامه احتمال گسترش آتش و سرایت آن به دیگر قسمت ها، خودروهای سنگین وسبک آتش نشانی نیروگاه بخار وسیکل ترکیبی در محل حادثه حضور یافته و اقدام به خاموش کردن آتش نمودند.

وی تصریح کرد: پس از مهار آتش یکی از همکاران قرارگاه ایمنی که دچار گاز گرفتگی شده بود بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه با آمبولانس مرکز بهداشت کار نیز به درمانگاه منتقل شد.

مدیر امور HSE نیروگاه در ادامه گفت: به منظور کسب اطمینان از اطفای کامل حریق، تیم گشت زنی ایمنی با فاصله زمانی مناسب، از محل آتش سوزی بازدید نمود.

ارتقای سطح دانش و تجربه کارکنان گروه ایمنی و آتش نشانی در مواجهه با شرایط آتش سوزی، بررسی تجهیزات مورد نیاز جهت اقدام در شرایط مشابه، شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود و …، از اهداف انجام این مانور بود که به دست آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=110235
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

31اردیبهشت
بروزرسانی کنتورهای گازوییل نیروگاه سیکل ترکیبی
برای اولین بار در کشور انجام شد؛

بروزرسانی کنتورهای گازوییل نیروگاه سیکل ترکیبی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.