3

تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی

  • کد خبر : 12639
  • 08 دی 1398 - 15:30
تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط‌عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان غربی دریافت کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط‌عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان غربی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، از مدیران برتر حامی روابط عمومی، روابط عمومی‌های برتر، پیشکسوتان روابط عمومی و روابط عمومی‌های برتر بخش خصوصی تجلیل شد.

در این نشست مهندس اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان غربی دریافت کرد.
روابط عمومی خلا بین مسئولان و مردم را پر می‌کنند.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خلا موجود بین مسئولین و مردم و ایجاد برخی نارضایتی ها در بین مردم، نقش روابط عمومی ها در جبران شکاف پیش آمده را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها با تبیین درست عملکرد دولت و نظام به مردم می توانند رضایت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را سبب شوند.

وی به نقش و اهمیت ارتباط با مردم و سهم روابط عمومی ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولین از انتقاد مردم واهمه دارند در حالیکه اگر مردم واقعیت ها را بدانند همانطور که در این چهل سال نیز ثابت کردند همراهی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مهمترین وظیفه روابط عمومی را کمک به مناسبات سازمان با مخاطبان و ذینفعان، انتقال مشکلات و مسائل مردم به مسئولین، همکاری با رسانه های جمعی، پاسخگویی به شبهات،ایجاد حسن رابطه بین کارکنان در داخل سازمان، افکار سنجی عمومی دستگاهی، مقابله با بحران ها از طریق پاسخگویی بموقع و شفافیت با مردم عنوان کرد و افزود: وظیفه روابط عمومی نصب دو بنر و پوستر نیست جایگاه این حوزه خیلی فراتر از اینهاست. مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها از طریق تامین امکانات، نیروی مورد نیاز و آموزش اقدام کنند.

اجرایی کردن سند راهبردی روابط عمومی‌های استان در دستور کار قرار دارد

محمد باقری، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی مابین دستگاه‌های اجرایی و مردم تصریح کرد: برای تبیین جایگاه و بروز توانمندی‌های روابط عمومی، اجرایی کردن سند روابط عمومی های استان در دستور کار قرار دارد.

باقری ارزیابی گزارشات ارسالی از عملکرد هفته دولت، ارتباطات مردمی، به روز رسانی و خلاقیت و نوآوری را از جمله فاکتورهای انتخاب روابط عمومی های برتر استان عنوان کرد.

گفتنی است دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

ارتباط موثر با رسانه‌ها، نوآوری و ارتباطات مردمی شاخص‌های روابط عمومی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در متن تقدیر خود از روابط عمومی‌های برتر استان، ارتباط موثر با رسانه‌ها، نوآوری و ارتباطات مردمی را سه شاخص برتری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، از مدیران برتر حامی روابط عمومی، روابط عمومی‌های برتر، پیشکسوتان روابط عمومی و روابط عمومی‌های برتر بخش خصوصی تجلیل شد.

در این نشست محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوحی از مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: روابط عمومی در عصر حاضر به درک تازه‌ای از مفهوم ارتباطات و تعاملات چندسویه رسیده‌اند و امروزه نه تنها به مثابه پیشانی هر سازمان بلکه به عنوان قلب تپنده آن عمل می‌کنند.

استاندار آذربایجان غربی با برشماری ویژگی‌های انتخاب روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان، به دلیل ارتباط موثر با رسانه‌ها، نوآوری و ارتباطات مردمی، روابط عمومی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی را حائز عنوان روابط عمومی برتر استان آذربایجان غربی دانست.

گفتنی است در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مهندس اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان غربی دریافت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12639

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.