0
در فروردین ۱۴۰۳ رقم خورد؛

تقویت توان تولید ۶۰۰ مگاواتی نیروگاه‌های یزد و شازند توسط

  • کد خبر : 128332
  • 23 فروردین 1403 - 9:33
تقویت توان تولید ۶۰۰ مگاواتی نیروگاه‌های یزد و شازند توسط
مسعود مرادی، مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اعلام این خبر، گفت: مهمترین تکلیف و رسالت این شرکت تحقق تمامی پروژه‌های ارتقای توان نیروگاهی با تمرکز جدی بر برنامه تعمیرات کیفی و به موقع است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، مسعود مرادی، مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اعلام این خبر، گفت: مهمترین تکلیف و رسالت این شرکت تحقق تمامی پروژه‌های ارتقای توان نیروگاهی با تمرکز جدی بر برنامه تعمیرات کیفی و به موقع است از این رو و براساس همین رویکرد بنا به نیازهای فنی و مهندسی نیروگاه‌های کشور، عملیات تعمیرات اساسی سه واحد از نیروگاه‌های شازند و یزد با موفقیت به پایان رسید و بمنظور تولید پایدار انرژی برق در اختیار کارفرمایان مذکور قرار گرفت.

وی در ادامه با تشریح برنامه تعمیراتی در نیروگاه‌های هدف، افزود: در نیمه دوم سال گذشته و براساس مکانیزم‌های موجود بیش از ۴۵ پروژه در صنعت نیروگاهی جهت تحقق برنامه ملی ارتقای واحده‌های نیروگاهی کشور برنامه‌ریزی و عملیاتی شد که انجام تعمیرات اساسی واحده‌های شماره ۴ بخار نیروگاه شازند، واحد بخار شماره ۲ نیروگاه یزد و همچنین واحد گازی شماره ۱۴ نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بخشی از همین برنامه‌های تکلیفی بوده که به لطف خداوند و به مدد تلاش بی‌وقفه کارکنان متخصص این شرکت عملیات تعمیرات اساسی این واحده‌ها به ظرفیت ۶۰۰ مگاوات ساعت به پایان رسید و هم‌اکنون به شبکه سراسری سنکرون گردید.

مرادی گفت: انجام چنین فعالیت‌های حساس و پیچیده مستلزم دانش مهندسی بالا بوده که خوشبختانه این شرکت با اتکاء به توانمندی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود از چنین ظرفیتی برخوردار است که امروزه نقش بسزایی در حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.