2

تلاش شبانه جهادگران روشنایی توزیع برق سلماس جهت رفع مشکل خاموشی برخی از مشترکین سلماس و تازه شهر

  • کد خبر : 123084
  • 01 اسفند 1402 - 13:52
تلاش شبانه جهادگران روشنایی توزیع برق سلماس جهت رفع مشکل خاموشی برخی از مشترکین سلماس و تازه شهر
، اخیرا به علت اتصال در کلید‌های فوق توزیع شاهد قطعی برق در برخی از مناطق شهرستان سلماس و تازه‌شهر بودیم که همکاران مدیریت توزیع برق سلماس به محض اطلاع از بروز این مشکل؛ جهت بررسی و عیب‌یابی به محل اعزام و با تلاش شبانه اکیپ تعمیرات مدیریت توزیع برق سلماس کمتر از چند ساعت مشکل ایجاد شده رفع و مشترکین این مناطق برقدار شدند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اخیرا به علت اتصال در کلید‌های فوق توزیع شاهد قطعی برق در برخی از مناطق شهرستان سلماس و تازه‌شهر بودیم که همکاران مدیریت توزیع برق سلماس به محض اطلاع از بروز این مشکل؛ جهت بررسی و عیب‌یابی به محل اعزام و با تلاش شبانه اکیپ تعمیرات مدیریت توزیع برق سلماس کمتر از چند ساعت مشکل ایجاد شده رفع و مشترکین این مناطق برقدار شدند.

گفتنی است هم اکنون با تلاش‌های پرسنل مدیریت توزیع برق سلماس، برق تمام مشترکین این مناطق وصل و شبکه پایدار است.
مشترکین محترم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صورت مشاهده هر گونه خاموشی و یا اختلال در شبکه برق‌رسانی می‌توانند با شماره ۱۲۱ تماس گرفته و خاموشی‌های بوجود آمده را اعلام نمایند تا همکاران این در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123084

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.