3
در دو ماه اول سال جاری رقم خورد؛

تولید بیش از ۹۷۳ میلیون کیلووات برق در نیروگاه‌های شرکت تولید برق آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 51188
  • 11 خرداد 1400 - 12:47
تولید بیش از ۹۷۳ میلیون کیلووات برق در نیروگاه‌های شرکت تولید برق آذربایجان شرقی
نیروگاه تبریز با تولید 398 میلیون و 536 هزار کیلووات، نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید 548 میلیون و 861 هزار کیلووات و نیروگاه گازی صوفیان با تولید 25 میلیون و 648 هزار کیلووات در تامین برق منطقه نقش داشتند.

نیروگاه‌های تحت پوشش شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی در دوماهه اول سال جاری توانستند به میزان ۹۷۳ میلیون و ۴۵ هزار کیلووات انرژی الکتریکی تولید و وارد شبکه سراسری کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، نیروگاه تبریز با تولید ۳۹۸ میلیون و ۵۳۶ هزار کیلووات، نیروگاه حرارتی سهند بناب با تولید ۵۴۸ میلیون و ۸۶۱ هزار کیلووات و نیروگاه گازی صوفیان با تولید ۲۵ میلیون و ۶۴۸ هزار کیلووات در تامین برق منطقه نقش داشتند.
بنا بر این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعمیرات متفاوتی از زمستان سال گذشته در واحدهای نیروگاهی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی شروع شده و به اتمام رسیده است.

 

نیروگاهیان

مدیر دفتر برنامه ریزی تولید شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی در این رابطه گفت: در دو ماه گذشته، واحد یک نیروگاه حرارتی تبریز با محوریت تعویض کلیدخانه ۶ کیلوولت، تعمیرات نیمه اساسی شده و در واحد دو نیروگاه تبریز نیز تعمیرات ضروری انجام شده است. همچنین در واحد یک نیروگاه حرارتی سهند بناب تعمیرات دوره ای و اسید شویی لوله های بویلر و در واحد دو نیروگاه حرراتی سهند بناب نیز تعمیرات ضروری صورت گرفته است.
شهروز خروجی شبستری افزود: با تعمیرات صورت گرفته، میزان تولید واحدهای نیروگاهی تحت پوشش، نسبت به شرایط گذشته افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: تمامی واحدهای تولیدی شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با تعمیرات انجام شده و تمهیدات صورت گرفته، در تابستان سال جاری با تولید پایدار در مدار تولید خواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=51188
  • نویسنده : بهرام سرمست
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.