5

جمع‌آوری ۲۰۰۰ دستگاه ماینر برق در تبریز

  • کد خبر : 6184
  • 24 تیر 1398 - 20:18
جمع‌آوری ۲۰۰۰ دستگاه ماینر برق در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری انشعاب حدود ۲۰۰۰ دستگاه ماینر (تولید ارز دیجیتال) در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عادل کاظمی” با اشاره به لزوم کاهش تلفات انرژی الکتریکی افزود: استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز توسط دستگاه‌های ارز دیجیتال باعث افزایش تلفات انرژی به میزان ۰٫۶ درصد و […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری انشعاب حدود ۲۰۰۰ دستگاه ماینر (تولید ارز دیجیتال) در این شهرستان خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عادل کاظمی” با اشاره به لزوم کاهش تلفات انرژی الکتریکی افزود: استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز توسط دستگاه‌های ارز دیجیتال باعث افزایش تلفات انرژی به میزان ۰٫۶ درصد و افت ولتاژ برای مشترکان واقعی می‌شود.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های ماینر دارای توان مصرفی برق در رنج‌های مختلف تا چندین کیلووات بوده که کاربران این دستگاه‌ها عمدتاً با استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز و با استقرار تجهیزات در کارگاه‌های متروکه اقدام به انشعاب‌گیری از شبکه برق فشار ضعیف می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: مراکز ارز دیجیتال که بدون ارائه مجوز، نبود تعرفه خاص و استانداردهای فنی لازم در مدار قرار گرفته‌اند، شرکت توزیع نیروی برق تبریز را در پیک تابستان با مشکل جدی مواجه نموده است.
کاظمی افزود: در راستای جلوگیری از افزایش مصرف برق و اختلال در شبکه و استفاده غیرمجاز، دفتر حقوقی این شرکت پس از هماهنگی و تعامل با دادستان مرکز استان، موفق به اخذ دستور قضایی مبنی بر جمع آوری برق‌های غیرمجاز دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال با همکاری پلیس فتای استان شده است.
در مناطق شهرک صنعتی شهید مدنی، باغ معروف، کجوار، جاده اهر و… تعداد زیادی از دستگاه‌های ماینر کشف و ضبط شد.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6184

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.