5

جمع آوری ۹۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 50800
  • 06 خرداد 1400 - 15:15
جمع آوری ۹۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری
"مجید فرهزاد" در نشست مطبوعاتی افزود: با توجه به کاهش 34 درصدی ذخایر آبی نیروگاه‌های برق‌آبی و افزایش مصرف برق صنایع بزرگ، رشد سالانه مشترکان، افزایش مراکز غیرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال، حدود ۱۰ هزار مگاوات کسری تولید برق در کشور داریم که نیازمند مشارکت همه جانبه عموم مردم در برنامه‌های مدیریت مصرف و مقابله جدی با مرکز غیرمجاز رمز ارزها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۹۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان جمع آوری و مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” در نشست مطبوعاتی افزود: با توجه به کاهش ۳۴ درصدی ذخایر آبی نیروگاه‌های برق‌آبی و افزایش مصرف برق صنایع بزرگ، رشد سالانه مشترکان، افزایش مراکز غیرمجاز استخراج ارزهای دیجیتال، حدود ۱۰ هزار مگاوات کسری تولید برق در کشور داریم که نیازمند مشارکت همه جانبه عموم مردم در برنامه‌های مدیریت مصرف و مقابله جدی با مرکز غیرمجاز رمز ارزها است.

 

نیروگاهیان

وی در ادامه افزود: از ابتدای طرح مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارزها تا کنون ۹۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز شناسایی، جمع آوری و به مراجع قضایی معرفی شده و در این رابطه مردم می‌توانند این مراکز را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۸۱۱۲۱ معرفی و به ازای معرفی هر دستگاه غیرمجاز ماینر پاداش ریالی به مبلغ ۵ میلیون ریال به آنها پرداخت می‌شود.
وی افزود: بهره برداری از مراکز مجاز استخراج رمز ارزها منوط به مقرارت و قوانین مربوطه است و در چهار شهرک صنعتی بروجن، فرخشهر، سفیددشت و شهرکرد ممنوع بوده و با توجه به فصل پیک بار از اول خرداد ماه برق مراکز مجاز نیز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب قطع شده و تا پایان شهریور ماه به همین منوال خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50800
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.