4

رفع کامل آسیب‌دیدگی‌های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 18929
  • 11 اسفند 1398 - 19:56
رفع کامل آسیب‌دیدگی‌های شبکه توزیع نیروی برق در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی‌ روزهای گذشته، گفت: برق مناطق آسیب‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مسیرهای جاگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.   بیشتر بخوانید ۱۱۶۴۰ کیلومتر طول خطوط برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری صرف ۱۵۴۰ میلیارد تومان در توسعه صنعت […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی‌ روزهای گذشته، گفت: برق مناطق آسیب‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مسیرهای جاگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنکار فارس در شهرکرد،مجید فرهزاد امروز با اشاره به وزش شدید باد و بارندگی‌ روزهای گذشته در چهارمحال و بختیاری، گفت: خطوط برق‌رسانی در بخش‌هایی از استان دچار آسیب‌دیدگی شد که برق برخی از مناطق در کوهرنگ، فارسان و دشتک برای ساعاتی قطع شد که با تلاش اکیپ‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق این مناطق از مسیرهای جاگزین وصل و بطور کامل رفع عیب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با آغاز فصل سرما و بارندگی‌ها ۱۱۵ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان با تجهیزات کامل در حالت آماده‌باش و مدیریت بحران هستند، افزود: این کارشناسان در صورت بروز هرگونه حادثه با تلاش شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع عیب و پایداری شبکه‌ها اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: در فصول گرم سال تعمیرات اساسی روی شبکه‌های برق‌رسانی شهرستان کوهرنگ، بویژه دهستان موگویی انجام شده که پایداری شبکه‌ها و کاهش چشم‌گیر خاموشی‌ها را در پی داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18929

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا:

تامین انرژی پایدار اولویت اول صنعت برق حرارتی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.