7

حداقل نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه بپیوند

  • کد خبر : 31293
  • 05 شهریور 1399 - 18:16
حداقل نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه بپیوند
فرابورس ساعاتی پیش با صدور اطلاعیه ای از عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام این شرکت در روز سه شنبه آینده خبر داد. در اطلاعیه فرابورس آمده است؛ به استناد پذیرش سهام شرکت خرید عرضه اولیه بپیوند برق و انرژی پیوند گستر پارس (سهامی عام) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار اول فرابورس به اطلاع می رساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده عرضه می شود.

در هفته جاری شاهد عرضه اولیه ای نبودیم اما روز گذشته مورخه ۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ فرابورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در هفته آینده و در مورخه ۱۱ شهریور ماه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نبض بازار،در هفته جاری شاهد عرضه اولیه ای نبودیم اما روز گذشته مورخه ۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ فرابورس طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در هفته آینده و در مورخه ۱۱ شهریور ماه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس عرضه اولیه خواهد شد. بعد از انجام عرضه اولیه گدنا در هفته گذشته که با حواشی بسیاری رو به رو بود و همچنین لغو عرضه اولیه غکوروش، در هفته جاری عرضه نداشتیم و طبق اعلام فرابورس در هفته آینده قرار است عرضه اولیه بپیوند انجام شود.شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس (سهامی عام) یا همان نیروگاه برق قم ۱۲ مردادماه به عنوان دویست و بیست و سومین نماد معاملاتی (شصت و دومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد بپیوند درج شده بود و فرابورس ساعاتی پیش با صدور اطلاعیه ای از عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام این شرکت در روز سه شنبه آینده خبر داد. در اطلاعیه فرابورس آمده است؛ به استناد پذیرش سهام شرکت خرید عرضه اولیه بپیوند برق و انرژی پیوند گستر پارس (سهامی عام) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار اول فرابورس به اطلاع می رساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده عرضه می شود.

نیروگاهیان

مشخصات عمومی این خرید عرضه اولیه بپیوند به قرار زیر است:

تعداد کل سهام شرکت: ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ سهم

تعداد کل سهام قابل عرضه: ۴۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت

مدیر عرضه : شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص)

مشخصات عرضه اولیه به عموم به روش ثبت سفارش نیز به قرار زیر است:

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز عرضه اولیه ۴۲۰ میلیون سهم

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۵۰ سهم

تاریخ و دوره ثبت سفارش: روز سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ از ساعت ۱۳ تا ۱۷

تاریخ تخصیص سهام روز چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

تاریخ شروع معاملات ثانویه از روی از روز شنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ: ۱۸ هزار و ۳۰۰ ریال تا مبلغ ۱۸۵۰۰ ریال

متعهدین خرید: شرکت کارگزاری بورس بهگزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا هر یک به میزان ۲۵ درصد سهام قابل عرضه در روز

مبلغ مورد نیاز برای شرکت عرضه بپیوند

با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد بورسی به میزان حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان در صورت مشارکت ۵ تا ۶ میلیون نفر در این عرضه حدود ۷۰ تا ۸۴ سهم به هر کد تخصیص خواهد یافت و بر این اساس برآورد می شود مبلغ حدود ۱۲۹ هزار تا ۱۵۵ هزار تومان برای شرکت در این عرضه مورد نیاز است.

شایان ذکر است؛ برق و انرژی پیوند گستر پارس در گروه عرضه برق ، گاز ، بخار و آب گرم و زیر گروه تولید تولید انتقال و توزیع نیروی برق با شماره ۱۱۷۴۰ ثبت شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31293

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.