1

حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جمع مردم دهستان کویر دیهوک

  • کد خبر : 52701
  • 01 تیر 1400 - 22:41
حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جمع مردم دهستان کویر دیهوک
مسئولین با حضور در جمع اهالی دهستان کویر در محل مسجد روستای دهنو به بررسی و تصمیم گیری در خصوص تامین آب پایدار روستاهای تابعه این دهستان در بخش دیهوک پرداختند.

دیدار مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم طبس ، فردوس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و بخشدار دیهوک و مدیران آبفای استان و شهرستان با جمعی از مردم دهستان کویر در بخش دیهوک انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری آب و فاضلاب کشور، مسئولین با حضور در جمع اهالی دهستان کویر در محل مسجد روستای دهنو به بررسی و تصمیم گیری در خصوص تامین آب پایدار روستاهای تابعه این دهستان در بخش دیهوک پرداختند.

 

 

نیروگاهیان

حجت الاسلام نصیرایی در این دیدار که جمعی از روحانیون، نمایندگان مردم در شورای اسلامی و دهیاران روستاهای اسفندیار، زنوغان، عرب آباد، سعیدآباد، دهنو و مرغوب حضور داشتند، با اشاره به پیگیری های چند ماه گذشته گفت: در جلسات صورت گرفته با مسئولین آب و فاضلاب استان و شهرستان، مشکلات کمبود آب بخش و دهستان کویر در بخش دیهوک دنبال شده است و اکنون اراده ای جمعی جهت رفع بنیادی مشکل کم آبی در دهستان کویر از طریق تامین آب چاه های آب خارج از مدار در سطح بخش ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در ادامه این جلسه طی سخنانی قول داد پروژه انتقال آب به دهستان کویر نهایتاً در مدت ۸ ماه آینده انجام گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=52701
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری آب و فاضلاب کشور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.