3
نماینده ولی فقیه در مازندران در نیروگاه نکا عنوان کرد:

حماسه حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب یأس دشمنان شد

  • کد خبر : 125084
  • 22 اسفند 1402 - 9:43
حماسه حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب یأس دشمنان شد
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه بازدید جمعی از جانبازان و پاسداران پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت از نيروگاه شهيدسليمي نكا

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه بازدید جمعی از جانبازان و پاسداران پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت از نیروگاه شهیدسلیمی نکا ضمن تقدیر از مشارکت فعال همه سلایق در پای صندوق های آراء، حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را موجب یأس و ناامیدی دشمنان از تحقق اهداف شومشان دانست.

آیت ا… محمدباقر محمدی لائینی به تعبیر « جهاد انتخابات » در بیان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این انتخابات در شرایطی برگزار شد که دشمنان ما در بیش از یکسال گذشته علیه انتخابات سیاه نمایی می کردند تا مردم را مأیوس و از حضور در پای صندوق های آراء منصرف کنند، اما مردم بادرایت و بصیر ما با اطلاع کامل به وظیفه خود و تأثیر حق رأی شان در تعیین سرنوشت کشور، باز هم حماسه آفرین شدند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

منتخب مردم مازندران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر لزوم احترام به عقاید و ارائه خدمت صادقانه به مردم تأکید و افزود: مردم ما پایبند به اصول و موازین دینی و دلبسته به نظام هستند، اما از عملکرد برخی از مسئولان رضایت ندارند، لذا مسئولان ما باید برای خدمت به مردم و افزایش میزان رضایتمندی آنان تلاش کنند. وی همچنین دستاوردهای امروز کشور را مدیون زحمات و رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و از همه رقم زنندگان این افتخارات قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125084

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

31اردیبهشت
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.