1
با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

خسارات سیل به شبکه آبرسانی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بررسی شد

  • کد خبر : 129335
  • 01 اردیبهشت 1403 - 14:02
خسارات سیل به شبکه آبرسانی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بررسی شد
هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد. این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو(پاون)، هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.
این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.
با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.
بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.
در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=129335

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.