5

دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 37552
  • 15 آذر 1399 - 19:27
دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راه‌اندازی شد
نامجو: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبات اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در خصوص خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش از طریق میز خدمت‌ الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و یا اپلیکیشن "برق من" امکان پذیر است.

با راه‌اندازی دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تهرانی‌ها می‌توانند مکاتبات اداری و درخواست‌های کتبی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات برق پایتخت، ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌ نیرو (پاون)، “مریم نامجو” مدیر دفتر فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع‌ نیروی‌ برق تهران ‌بزرگ در این خصوص گفت: راه‌اندازی این دبیرخانه در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و در مسیر تحقق اهداف دولت‌الکترونیک و با تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، اجرایی شده و با استفاده از آن تمامی شهروندان تهرانی و همچنین دستگاه های اجرایی، قادر هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی، ثبت و یا پیگیری کنند.

“نامجو” اضافه کرد: تهرانی‌ها برای ثبت نامه‌های خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش دبیرخانه الکترونیک، با پیوست کردن متن، درخواست خود و انتخاب عنوان گیرنده‌نامه، می‌توانند نامه خود را به واحد مربوطه، ارسال کنند و پس از تایید نامه، شماره دبیرخانه و تاریخ ثبت نامه مزبور برای آنان از طریق پیامک، ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: شخصیت‌های حقوقی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند به‌جای استفاده از دورنگار و یا ارسال فیزیکی‌نامه، مکاتبات اداری خود را از طریق همین سامانه به شکل الکترونیکی انجام داده و همچنین تمامی کاربران قادر هستند با درج شماره‌ پیگیری دریافت شده در دبیرخانه الکترونیک، از گردش و آخرین وضعیت نامه خود، مطلع شده و پاسخ ارائه شده توسط واحد مربوطه را مشاهده، دریافت و چاپ کنند.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی‌برق تهران‌ بزرگ با اشاره به تاثیرات مثبت طرح‌های گسترده انجام شده توسط این شرکت به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و اثربخشی این اقدامات در کاهش مراجعات حضوری شهروندان و مبارزه با انتشار بیماری کرونا در پایتخت، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از این پس، مکاتبات اداری خود در حوزه برق را نیز از طریق دبیرخانه الکترونیک، انجام داده و برای تسهیل کارهای اداری خود و همچنین همراهی با کادر درمان کشور، از مراجعه حضوری به ساختمان های ستادی و مناطق برق خودداری کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبات اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در خصوص خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش از طریق میز خدمت‌ الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و یا اپلیکیشن “برق من” امکان پذیر است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37552
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌ نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.