6

با نصب نرم افزار “برق من” خدمات برق پایتخت در دستان شماست

  • کد خبر : 36712
  • 05 آذر 1399 - 14:04
با نصب نرم افزار “برق من” خدمات برق پایتخت در دستان شماست
به دنبال راه اندازي سامانه يكپارچه ارائه خدمات غيرحضوري برق در كشور از طريق نرم افزار" برق من" از اين پس شهروندان تهراني نيز قادر خواهند بود بدون مراجعه به ادارات و مناطق برق در پايتخت، تمامي خدمات مورد نياز خود در حوزه برق را با نصب اين نرم افزار به صورت غيرحضوري دريافت كنند.

مشترکان و شهروندان تهرانی با نصب نرم افزار”برق من” از مراجعه به ادارات و مناطق برق، بی نیاز خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به دنبال راه اندازی سامانه یکپارچه ارائه خدمات غیرحضوری برق در کشور از طریق نرم افزار” برق من” از این پس شهروندان تهرانی نیز قادر خواهند بود بدون مراجعه به ادارات و مناطق برق در پایتخت، تمامی خدمات مورد نیاز خود در حوزه برق را با نصب این نرم افزار به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

نیروگاهیان

“حسین صبوری” مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض صادره و امکان پرداخت در لحظه، نمایش سوابق و جزئیات مصرف و پرداخت، ثبت ارقام کنتور توسط مشترک، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و قابلیت پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت درخواست های تفکیک و ادغام، تغییرنام و مکان، جمع آوری و وصل انشعاب و همچنین ثبت درخواست آزمایش کنتور را از جمله ویژگی های این نرم افزار کاربردی دانست و افزود: هموطنان تهرانی و مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند نرم افزار”برق من” را با مراجعه به درگاه های اینترنتی سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سامانه آنلاین پرداخت الکترونیک و یا از طریق نرم افزار کافه بازار، دریافت و نصب کنند.
وی از مشترکان این شرکت و شهروندان تهرانی درخواست کرد به منظور بهره مندی از شایسته ترین خدمات مطابق با فناوری روز و همچنین جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، از هرگونه مراجعه حضوری به مناطق برق، خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=36712
  • نویسنده : موسوی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری توانیر

مطالب پیشنهادی

31اردیبهشت
متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند
وزیر نیرو با اشاره به تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی خبر داد:

متقاضیان احداث نیروگاه ٧.۵ میلیارد دلار تسهیلات دریافت می کنند

31اردیبهشت
پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد
تلاش جهادی برای حفظ پایداری شبکه برق شهرستان مشهد در زمان وقوع سیل

پست ١٣٢ کیلولت کوهسنگی مجددا برق دار شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.